Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Sürgős! Win 10-et szeretnék...

Sürgős! Win 10-et szeretnék telepíteni de valami hibát írt ki közbe! Mit tegyek?

Figyelt kérdés

3 partíció van a laptopon. A C-volt a rendszer (win7), de már leformáztam a telepítő segítségével, s ide szeretném telepíteni a win10-et. Azonban a kezdés előtt a következőt írja ki:


„A Windows nem telepíthető erre a lemezre. a kiválasztott lemeznek MBR partíciós táblája van. EFI rendszeren a Windows csak GPT lemezekre telepíthető."


Laikus vagyok, légyszíves pontosan írjátok le mit kell csinálnom. A másik két partíción fontos dolgaim vannak, szeretném megőrizni őket. Köszönöm szépen a válaszokat.


2020. jan. 25. 22:18
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
DVD-ről telepítek.
2020. jan. 25. 22:19
 2/12 anonim ***** válasza:

Törölj a cél ssd/hdd ről MINDEN partíciót.

[link]

2020. jan. 25. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Mint írtam, a másik két partíción fontos adataim vannak, nem szeretném törölni őket. Egyébként érdekes hogy korábbi Windows 7 telepítéseknél nem volt ilyen probléma.
2020. jan. 25. 22:31
 4/12 anonim ***** válasza:
100%

Ez nem kívánságlista..

Ha uefiben akarod telepíteni akkor ezt KELL csinálnod. Telepítés után leválaszthatsz helyet egy D partíciónak és visszamásolhatod a lementett adataidat..

2020. jan. 25. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Csakhogy nincsenek lementett adataim, mivel egy egyszerű op rendszer telepítésre számítottam, amit korábban már számtalanszor megtettem. Ilyennel sosem találkoztam még.
2020. jan. 25. 22:46
 6/12 A kérdező kommentje:
Na és ha a Windows 7-el probalkoznék megint? Nem szeretném elveszteni az adatokat.
2020. jan. 25. 22:59
 7/12 anonim ***** válasza:
Akkor próbálkozz Windows 7-el. Nem is értem hogy miért kellene neked Windows 10.
2020. jan. 25. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

Úgy értettem hogy a Win 7-el is így járnék-e?