Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért írja ezt a Visual...

Miért írja ezt a Visual Studio? (kezdő vagyok, nem GYP-s (legalábbis remélem)

Figyelt kérdés

Telepítettem a Visual Studiot (C++-hoz) és nem tudtam nekikezdeni a programozáshoz, mert az új projekthez sablonokat akart. Eddig csak a PyCharm-ot használtam, szóval nem tudtam hova tenni ezt a kérést, de kiírta, hogy telepítsek more tools-t és a feature-öket, szóval telepítettem... Beállítottam, hogy C++ nyelven szeretnék Windows-os környezetben "Console project types"-okat programozni... Szépen sorba ki van írva, hogy "Empty project", "Console App"; "Windows Destop Wizard" stb, stb... Az üres projektre kattintok. Megnevezem a projektet, és automatice ugyanazt a nevet adja a sollutionnek (aminek a szerepe homályos) is. Elmentem x helyre. Rákkattintok a "create"-re.


Aszondom neki, hogy szeretnék egy új fájlt, méghozzá egy C++ (.cpp) fájlt, és megnyitom. Írok oda egy szép C++ kódot:


#include <iostream>


using namespace std;


int main ()

{

cout <<"Hello world!"<< endl;

return 0;

}


...és amikor le akarom futtatni aszongya, hogy:



"Unable to start program.

*fájl helye*\*projektnév mappája*\debug\projektnév.exe

A rendszer nem találja a megadott fájlt."


Azért említettem a a PyCharm-ot, mert ott ilyen egyszerűen nem volt. Csináltam egy új PY fájlt, írtam a kódot, mentettem xy mappába, ha akartam futtattam, bezártam, később újra megnyitottam PyCharmmal és ugyanúgy működött. Nem kellett hozzá semmilyen "alapfájl", hogy programozzak. Felmegyek a világhálóra és írják nekem, hogy ha én .exe fájlt akarok létrehozni ahhoz bizony nekem programoznom kell. Aztán meg úgy érzem magam, mint akinek le kéne modelleznie a tyúk vs tojás dilemmáját.


Röviden és tömören: Miért nem fut le a Halloworld és mit tudok tenni annak érdekében, hogy ez - és a többi kód következetesen a jövőben - lefusson?



2020. okt. 21. 16:45
 1/6 A kérdező kommentje: