Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hogyan tudom kikapcsolni a...

Hogyan tudom kikapcsolni a OneDrive automatikus szinkronizálását?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Nemrég értesített a gépem, hogy megtelt a OneDrive tárhely. Új a gépem, szóval nem vettem észre, hogy az automatikus szinkronizálás be van kapcsolva, és nem is tudom, hogyan lehet kikapcsolni. Nem akarom minden fájlomat a felhőben tárolni, elég csak a gépemen. Szóval a legtöbb dolgot le szeretném törölni a Drive-ból és csak a gépen meghagyni. Win10, segítenétek, hol tudom beállítani? ^^

2020. nov. 11. 10:39
 1/3 jokyman15 ***** válasza:
Asztalon a startmenü mellett van egy nagyító, vagy egy keresősáv. Oda beírod, hogy Feladatkezelő. Nyomsz egy Enter-t, megjelenik egy ablak. Ott a kis fülek között kiválasztod, hogy Índítás, majd a felsoroltak között rákattintasz a OneDrive-ra. Ha rákattintottál az ablak jobb alsó sarkában van egy gomb "Letíltás" felirattal. Kattints rá. Zárd be az ablakot, majd az asztal jobb alsó sarkában kattints a ^ jelre és jobb egérgombal kattints a felhő formájú ikonra. Ott pedig A OneDrive bezárása. És készvan. Többé nem zavar.
2020. nov. 11. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm, de sajnos a Feladatkezelőben nem jelent meg a Drive.
2020. nov. 16. 12:27
 3/3 jokyman15 ***** válasza:
Akkor próbáld meg a Gépházban kikeresni azokat az alkalmazásokat amelyek gépindításkor elindúlnak.
2020. nov. 16. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!