Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hogyan lehet az, hogy rengeteg...

Hogyan lehet az, hogy rengeteg szolgáltató, illteve számítástechnikai márka le van szerződtetve egy kókler garanciális szervízzel?

Figyelt kérdés

Történt ugyanis, hogy a telefonomon érdekes hardveres hiba kezdett mutatkozni, bevittem az ország egyik legnagyobb telefonos szolgaltatójához, mivel 2 év jótállás van a készüléken, ezért garanciális javításra beadtam


De ugye ezzel a szervízzel van szerződésben minden mobilszolgáltató, csak az első "javítgatás" után tudtam meg ennek a csodának a nevét. A hardveres hibát szoftverfrissítéssel oldották meg, 1.5 napig működött is a mobil, majd a másfél órás online óra befejeztével erőteljesebben visszatért az a hiba, amit ki kellett volna javítani. Így aznap küldhettem vissza a szolgáltatóval, akik maguk is tapasztalták a szemmel látható hibajelenséget.


1 hét múlva visszakaptam, a szervíz jegyzőkönyvben alkatrészcserét írt és megállapította, hogy nincsen hiba. Igen ám, de 1.5 hét múlva ismét mehetettem vissza, ugyanazzal a problémával.


Megint egy hét "javítgatás", a szolgáltató minden szervíz időtartam alatt küld üzenetet, hogy áll a telefon, általában kevesebb mint 1 nap a szervízidő, visszaküldik a mobilt és vissza kell vinned a cseremobilt, határidőn belül, vagy határidőn túl fizethetsz x száz forintot/nap.


Átvettem harmadik alkalommal, drága szervizesek azt írják jegyzőkönyvben, hogy "semmi hiba" és "a phone rendeltetésszerűen működik". Hát nem éppen, 3 nap múlva telefont vissza, majd kevesebb mint egy hét alatt megint szólnak, hogy vehetem át. Ekkor megint azt állították, hogy ugyanazt az alkatrészt cserélték. De a fólia nem cserélődött, milyen érdekes?


Megint jelentkezett a probléma, visszavittem, volna akkor 7. alkalommal, de inkább hezitáltam, ránéztem annak a bizonyos szervíznek az értékeléseire a google mapsen... Nem éppen dícsérték, sőt nagyon panaszolták (hivatalos márkaszervízzel is beszéltem, akik garanciálisan csak azt javítják, amit náluk vásárolnak, a telóm meg nem tartozik ebbe a körbe. A márkaszervízben nagyon szídták ezt a garisszervizet, hozzájuk is megy a panasz velük kapcsolatban.)


Majd múlt héten ismét bevittem, tegnapelőtt kaptam vissza a mobilt, persze hogy nincs hiba, érdekes módon akkor jelentkezik, ha otthon nekilátok online órán részt venni, vagy valakivel telefonálok. Milyen érdekes.


Másik ismerősöm mobilját meg egyáltalán nem akarták megcsinálni, garanciavesztésre hivatkozva, van olyan, akinek azért utasítják el, mert "korróziós anyagot" találtak a telefonjában, közben az illető vigyázott rá. De van olyan is, hogy valakinek azért küldik vissza, mert "mechanikai behatás" érte a mobilt, úgy, hogy sértetlenül küldi el nekik, viszont törött kijelzővel és sérült akksival kapta vissza.


Őszíntén szólva nem is értem, hogy lehetnek mobilszolgáltatók szerződésben ilyen trehány, kókler bagázzsal? Pénzt ezért kapnak a szolgáltatóktól, mert garanciális javításokat végeznek, papíron, de lehet hogy csak felveszik a támogatást, de a munkájukat, amiért állítólag járna a pénz, azt nem végzik el tisztességesen, nem felháborító?



2021. máj. 12. 11:01
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Pontosan mi a hiba a készülékben? Az nem derült ki ilyen hosszú szöveg után se számomra.

Amúgy, meg senki nem szeret gariztatni, az csak ráfizetés, legolcsóbb szervízet választják a szolgáltatók, nem kell csodálkozni, h annyit is ér.

Bár nekem telefonra is gyártói gari van csak, nem szolgáltatónál vásároltam.

2021. máj. 12. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Annyit írok, hogy a telefon kijelzője folyamatosan villog, vagy teljesen elsötétül, mintha valami megszállta volna.
2021. máj. 12. 11:27
 3/4 anonim ***** válasza:
Fordulhatsz a Fogyasztóvédelemhez. Kérhetsz KERMI kivizsgálást.
2021. máj. 12. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Szia! Azóta sikerült megoldani a problémát? Melyik szervizről van szó?
2021. jún. 9. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!