Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni ha a thome 15...

Mit lehet tenni ha a thome 15 napon túl jön bekötni a szolgáltatást?

Figyelt kérdés
Július 7en voltam a thome irodába szerződést kötni tv internetre, a hölgy elkerte a személyim lakcimen telefonszamom pötyögött párat a gépen aztán úgy végeztünk hogy azt mondta legkozelebb már majd a szerelő fog hívni mondom szuper. Igaz én semmilyen szerződést nem írtam alá mert a hölgy azt mondta elektronikus aláírás van meg papírt is csak azt kaptam amin rajta van az ajánlata meg mennyit kell fizetni, nem vitatkoztam ő biztos jobban tudja hát várjuk akkor a szerelőt. A thomenak 15 napon belül (nem munkanap) be kell kötnie a szolgaltatast ez most csütörtökön jár le és nekem van egy olyan érzésem addig engem senki nem fog hívni ha már eddig nem hívtak. Ha tullepik ezt a határidőt valami kártérítést vagy valamit igenyelhetek? De azt viszont már érzem hogy az e havi számlát kíméletlenül ki fogják küldeni a semmire. Mi lesz a teendő ha ez megtortenik?

2021. júl. 20. 09:53
 1/3 anonim ***** válasza:
Basszus, úgy olvastam hogy "thóm", nem pedig téhom. Már gondolkodtam hogy biztos megint valami új hóbort mint a flip. :)
2021. júl. 20. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

15 munkanapról van szó! És nem, addig nem fogsz fizetni, amíg nincs szolgáltatásod!


Telekom otthoni szolgáltatást rendeltem, mi a teendőm? [link]

"


Amennyiben megrendelésed Társaságunk visszaigazolta, és jelenleg még nem rendelkezel Telekom otthoni szolgáltatással, vagy a már meglévő otthoni szolgáltatásodat oly módon bővíted, hogy az helyszíni létesítéssel jár, a következő lépések vezetnek a szolgáltatás kiépítéséig:


Már a megrendelés alkalmával lehetőséged nyílik időpont egyeztetésre a létesítéssel kapcsolatban. Amennyiben nem tervezhető az időbeosztás és nem sikerül megfelelő időpontot találni, akkor a technikai előkészítést követően műszaki kollégáink felveszik a kapcsolatot a megrendelővel. Ez a visszaigazolást követően, várhatóan 3-5 (maximum 15 vagy a visszaigazolásban meghatározott) munkanapon belül várható.

Ha megadtad a mobil elérhetőséged, az egyeztetést követően a várható létesítés időpontját egy visszaigazoló SMS-ben megerősítjük.

A szerelés napja előtt emlékeztető SMS-t küldünk. Amennyiben Otthoni internet szolgáltatást is rendeltél (kivéve kábelnet), az SMS tartalmazza a csatlakozáshoz szükséges felhasználónevet is, majd ezt követően egy újabb üzenetben elküldjük a hozzá tartozó jelszót is. Fontos az SMS megőrzése, hiszen kollégánk a helyszínen ennek segítségével tudja csatlakoztatni az internetet a Telekom hálózatához.

A telepítést végző kollégánk, hozzávetőleg egy órával a kiérkezése előtt jelentkezik majd a megadott kapcsolattartó telefonszámon.

A megrendelt szolgáltatás üzembe helyezése a megrendelés tartalmától (TV, internet, telefon) és az elhelyezés körülményeitől (szükség van-e vezetékezésre, hány tv készülékhez kell kiépíteni a szolgáltatást, stb.) függően egy-másfél órát vesz igénybe.

Az otthoni szolgáltatás közvetlen igénybevételéhez szükséges berendezéseket (set top box-ot/modemet/Okoswifit) a létesítő kollégánk viszi abban az időpontban, amikor a szolgáltatást létesíti. A megrendelésben szereplő egyéb készülékek a sikeres létesítést követő 2-5 munkanapon belül, a Telekom által megbízott futárvállalattal kerülnek kiszállításra.

A létesítés tartalmazza a szolgáltatások üzemszerű működéshez szükséges alapvető beállítást (pl. TV készülék vagy számítógép csatlakoztatása). Amennyiben TV szolgáltatást is rendeltél, a szerelés végén a létesítést végző kolléga rövid bemutatót tart annak használatáról és egy kezelési útmutatót is átad.

A létesítést követően egy aktiváló SMS érkezik a kapcsolattartási telefonszámra.


A létesítési munkák elvégzéséhez szükséges, hogy az előfizető - vagy annak írásban felhatalmazott képviselője - a telepítési címen tartózkodjon. Abban az esetben, ha a helyszínen a szereléssel kapcsolatban bármilyen költség merül fel (tetőoszlop állítás, alternatív vezetékezési technológia, stb.), arról a kollégáink a szerelés előtt tájékoztatnak, és írásban nyilatkoznod kell ennek elfogadásáról. A munkalapon szereplő költség az első számlában fog érvényesülni.


Ha az otthoni szolgáltatás megrendelésével egyidejűleg készülékvásárlás (pl.: TV készülék, laptop) is történik, ebben az esetben az egyösszegű vételár vagy a kezdőrészlet kifizetése a Telekom által szerződött futárcégnél válhat szükségessé az eszköz átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával.


Megrendeléssel, valamint a létesítéssel kapcsolatos kérdésekkel a többi Gyakori kérdésben, a belföldi hálózatokból elérhető, és egyben díjmentesen hívható 1414-es telefonszámon, bármelyik Telekom üzletünkben, illetve a szerelést-hibaelhárítást végző technikusunktól kérhetsz bővebb tájékoztatást.


Utoljára frissítve: 2021. május 27."

2021. júl. 20. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Mit lehet tenni? Várni lehet..
2021. júl. 20. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!