Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hogyan lehet informatikai...

Hogyan lehet informatikai webáruházat nyitni?

Figyelt kérdés
Nem a weboldal elkészítése érdekel, hanem hogy mi kell a webáruházhoz. Annyi megvan hogy kelleni fog egy weboldal ahol tudnak majd rendelni, meg cégek akiktől veszem az árut. Meg futárszolgálat aki majd kiviszi a megrendelőnek az árut. Milyen szakma kell hozzá, meg azt a tudást hol tudom megszerezni pl. hogy hogyan kell áfát visszaigényelni, meg a törvényekről stb. tehát mindenre kiváncsi lennék. Hogy fogjak hozzá? 0-ról. Kell-e tőke. Többnyire kínából szeretném beszerezni a termékeket, attól függ honnan tudom jobb áron. Fogalmam sincs honnan és hogyan tudnám beszerezni. Nem tudok kínaiul se. Meg amúgyis teljesen kezdő vagyok a témában. Személyes átvételi lehetőség nélkül csinálnám. Kell-e cég, vagy egyéni vállalkozó kell legyek? Mekkora raktár fog kelleni?

2021. aug. 21. 14:43
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Tehát gyakorlatilag azt szeretnéd, hogy valaki lépésről lépésre magyarázza el neked, hogy csinálj meg mindent.

Ez igy elég gáz, ha ezeket a kérdéseket fel kell tenned, és itt vársz segitséget rá, akkor nem érdemes belekezdened.


Hasonló a kérdésed ahhoz, hogy hogy kell google playbe játékot irni, amivel sok pénzt lehet keresni.

2021. aug. 21. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

Ha már itt teszed fel a kérdéseidet, az már régen rossz! De indulásnak tessék néhány olvasni/tanulmányozni való, a neten fellelhető rengeteg útmutató közül:


NAV - Az egyéni vállalkozás elkezdése [link]

Vállalkozás indítása (lépésről-lépésre) [link]

Egyéni vállalkozás indítása 2021: Lépésről-lépésre [link]

Vállalkozás indítása, lépései, feltételei [link]

2021. aug. 21. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu