Szükségem lenne segítségre, nem tudom mi tévő legyek?! FACEbOOK
A helyzet a következő: Voltam olyan baromállat anno, hogy beállítottam a facebookon az adatvédelem/biztonság menüponton belül egy olyan opciót, hogyha más gépről akarnék bejelentkezni akkor küldjön a telefonomra egy sms-t amibe leír egy 5-6 számjegyű kódot, ezt utána begépelem és beenged a fiókomra. A gond akkor adódott amikor tönkrement a telefonom sim kártyája és nem volt annyi eszem, hogy kikapcsoljam még amikor kitudtam volna ezt a funkciót így hát éltem boldogan. Egy nap tönkrement a laptopom amiről általában bejelentkeztem. Most csak pislogni tudok kb, mert ennek a tetves facebooknak még csak egy kapcsolattartó emailje sincsen. Felvettem valami kapcsolatot, az angol tudásom nem a legjobb, bemásolom ide mi volt az emailbe, sokra nem mentem vele, választ nem kaptam a kérdésemre, hogy mit kezdjek. A barátnőm gépéről régebben bejelentkeztem (az a gép a felismert eszközök között volt, megkértem lépjen be ha betud és kapcsolja ki a funkciót, de ő se tudott belépni onnan)
Hi,
Thanks for your report. It looks like you signed up for login approvals and are having trouble receiving a security code to log in to Facebook. If you were already able to get back in, feel free to ignore this email.
If you're still having trouble accessing your account, these are the easiest ways to get back in:
- Request another code by clicking the Resend Code link
- Log in from one of your recognized devices (ex: a computer or mobile phone you’ve named and added to your Facebook account)
- If you've changed carriers but you still have the same mobile number, try texting F to 32665 to help us recognize your new carrier.
If you still can’t get into your account, please reply to this email so we can investigate. When you respond:
- Briefly describe the issue you’re experiencing.
- Attach a picture of your government-issued photo ID so we can confirm that you own this account. Review the types of documents we accept and learn how to send your ID over a secure connection: [link]
Note that we we won't be able to investigate this report without a picture of an ID that meets our requirements. After you send your ID, you should hear back from us within 48 hours.
Ők úgy értelmezték, hogy a kód leküldésével vannak gondjaid, hogy nem kapod meg a kódot. Ezek a lehetőségek, amiket ír, hogy megteheted, nem teheted meg, mivel se a megadott mobilszámod nincs már, se a géped. A barátnőd akkor azért nem tud belépni, mert bár a felismert eszközök között van a gépe, nem tudja beírni a kódot, mert nem tudják leküldeni?
Azt írja, ha továbbra is fennáll a probléma a bejelentkezéssel, válaszolj erre az emailre, és csatolj egy kormány által kiadott azonosító fotót. Ezen a linken elolvastam, mit fogadnak el, illetve úgy fogalmaz, a legjobb, ha útlevelet vagy jogsit küldesz. Ha ezek nincsenek, kettőt az alábbiakból: School or work ID
Library card
Utility bill
Credit card
Birth certificate
Social security card
Legyen színes, a neveddel, születési dátummal. Fedd el azokat az adatokat, amik nem szükségesek az azonosításhoz.
Remélem, tudtam segíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!