Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Samsung Galaxy Minim szoftverf...

Samsung Galaxy Minim szoftverfrissítése közben (2.3.6), nem tölt tovább már 9-10 órája. Mi a teendő? (Bővebben lent)

Figyelt kérdés
A frisssítés "második" szakaszában, amikor egy dobozból egy nyíl jön ki, és ott van mellette egy Android. Már be is töltött, de nem akar a telefon kikapcsolni se, meg mást se csinálni Tegnap 22 órakkor kezdtem elindítani a frissítést azóta nem akar semmit csinálni.

2013. ápr. 24. 07:08
 1/2 DaniKacsa :P ***** válasza:
Ilyenkor mást nem tudsz csinálni minthogy leválasztod a gépről a telót, mert az már tovább ugyse fog menni. Ha szerencséd van akkor a bootloadert már felirta (vagy nem is piszkálta), azaz simán próbálhatsz más szoftvert feltenni, ha nem akkor bizony azt csak JTAG-gel javithatod meg, Mivel a JTAG egy bonyolult és igencsak nagy forrasztási tudást igényelő megoldás, plusz kell neki egy bizonyos BOX is (az egy kis gép ami a számitógépet és a telefon alaplapját köti össze). A teendőd: ha beinditod és valamit irógat a telefon akkor nézzél jobban körbe a neten (valószinűleg nem a hozzávaló szoftvert próbáltad feltenni), ha meg nem indul (nem csinál semmit, se nem világit se nem csipog, semmi jelét nem mutatja hogy van valami), akkor csakiscsak egy nagyobb szerviz központot ajánlok! Ennyi.
2013. ápr. 24. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Ha kivetted az SD kártyát, akkor tedd vissza! Én is ezzel szívtam.
2013. ápr. 30. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!