Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » 6 hete adtam le garanciális...

6 hete adtam le garanciális notebookomat a szervizbe. Normális, hogy még most sem értesítettek, hogy kész van, holott 3-4 hétről volt szó?

Figyelt kérdés
Élhetek panasszal valahol vagy várjak még?
2013. máj. 9. 06:55
 1/5 hypno ***** válasza:

Magyarországon ma bármi normálisnak számít.

Ettől függetlenül én minimum telefonálnék, de rossz válasz esetén (nyegle, lekezelő, hasonló) asztal csapkodásra, borogatásra is vetemednék.

2013. máj. 9. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Fel kell őket hívni... folyamatosan zaklasd őket, mert nem ritkán fordul elő, hogy szarnak az emberre. Nekem is ez volt egy laptopommal. Ha 30 napon belül nem javítják, kérhetsz pénz visszatérítést asszem. Nekem elküldték egy másik országba, nem tudták javítani és visszakaptam a pénzt.
2013. máj. 9. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Ma délután bemegyek a szervizbe..Köszönöm a válaszokat!
2013. máj. 9. 07:25
 4/5 anonim ***** válasza:
Acer -nek is ilyen zseniális szervizrendszere. Ez milyen márka?
2013. máj. 9. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Nem tudják megcsinálni,levásárolhatjuk az árát...
2013. máj. 21. 21:10

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!