Lejárt a szervizeléskor ígért idő! Kapok valamiféle kárpótlást? (Tovább lent)
Egy set-top-boxot vettünk a Tescóban nemrég, ám nem működött megfelelően ezért visszavittük. Nem cserélték, csak felküldték szervizbe, ahol azt mondták (és ha jól tudom, írták a jegyzőkönyvbe), hogy 15-20 napon belül készül el. Ma van a 21. nap, és az átállás óta nem tudunk tv-t nézni emiatt. Mit tudunk lépni ilyenkor? Van valami kárpótlás ilyenkor? Utalvány, csere stb.?
Köszi előre is!
bemész kérsz másikat... alapból benne van a ptkban hogy nem ők dőntik el a cserét hanem te...
nincs olyan hogy: 3. szervíz után cserélnek csak, meg etc.
ha rossz akkor visszaadják a pénzt, ha nincs olyan raktáron!
amit ha ugy dönthetsz le is vásárolhatsz... a jótálás/garancia nem a vevőre vonatkozik hanem a viszont eladóra, ill. az eladóra... nekik csinálják meg hogy újra el tudják adni, nem neked.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!