Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » IBM Lenovo T60 (meglehetősen...

IBM Lenovo T60 (meglehetősen régi) laptopom az utóbbi időben rendszeresen, naponta többször is lefagy. Mi lehet az oka?

Figyelt kérdés
Teljesen lefagy, újra kell indítanom. De az is előfordul, hogy kikapcsol. Ilyenkor elég meleg az alja. Lehet hogy ez a baj? De olyan is van hogy bekapcsolás után 3 perccel már kikapcsol. De pl bizonyos játékoknál sűrűbben csinálja. Légyszi segítsen akinek van tippje mi lehet a bibi, abszolút laikus vagyok.
2013. nov. 14. 22:09
 1/4 anonim ***** válasza:
igen az elég meleg az lehet gond vagy valami vírus telepítsd újra aztán nézd meg utána mi a helyzet ha továbbra rossz akkor biztos a melegedés a probléma arra pedig megoldás a laptop alá tehető ilyen laptop cooler vagy laptop hűtő kulcsszavakkal kereshetsz googléban.
2013. nov. 14. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Az a baja, hogy tele van porral és a pasztázása eléggé régi lehet, így túlmelegszik és lekapcsolja magát.

Épp múlthéten szedtem szét két hasonló laptopot(IBM Lenovo x60, x61) és azok is tele voltak porral, a paszta meg teljesen köves volt szó szerint, szóval nálad is ez lesz a gond.

Szedd szét, portalanítsd, pasztázd újra a VGA-t és a CPU-t, sőt még a ventit is beolajozhatod és minden rendben lesz.

2013. nov. 14. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
köszi szépen, akkor ezt lehet hogy inkább szakemberre bízom, mint írtam is totál laikus vagyok. mégegyszer köszi a gyors válaszokat.
2013. nov. 14. 22:33
 4/4 anonim ***** válasza:
IBM Thinkpad T21-em így hótt meg. Ventije ment tönkre, alkatrész nincs, sajnáltam.
2013. nov. 14. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu