Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hogyan kell használni a...

Hogyan kell használni a pendrive-ot?

Figyelt kérdés

Tudom, hogy ez egy eléggé bárgyú kérdés, de szörnyen laikus vagyok. Oké, azt még megtalálom, h berakom a gépbe, és bejön egy ablak, és kiír ilyeneket, h "képek és videók importálása", meg ilyesmik...

Hogyan kell képeket és dokumentumokat rakni rá?

Programokat (pl. Gimp) rá lehet tenni?

Hogy tudom megnézi, mi van a pendrive-on?

Hogy tudom átrakni a másik gépre?

Kérlek, nézzétek el a laikusságom és a fogalmazást.


2014. jan. 29. 21:02
 1/8 anonim ***** válasza:
A "számítógép"-ben(azaz sajátgép) megtalálod mi van rajt, ez pedig windows, ha valamit rá akarsz tenni, csak húzd bele a fájlt az ablakába.
2014. jan. 29. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Német_Tibor ***** válasza:

-Dokumentumok felmásolásához megnyitod a Sajátgépet, azon belül megkeresed a Pendriveot, mennyitod, és egyszerűen bemásolod, vagy behúzod a tartalmat.

- Programokat, Gimpet rá tudod másolni, mondjuk a telepítőjét, de ha nem egy portable (hordozható) program, akkor nem tudod onnan futtatni.

-Az első pontban leírtak szerint tudod megnézni, mi van rajta.

- Másolás után kiveszed a pendrivot, beteszed a másik gép USB portjába, megkeresed a Sajátgépen belül, és átmásolod a fájlokat, ahova szeretnéd.

2014. jan. 29. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 csacsi2 ***** válasza:

"Programokat (pl. Gimp) rá lehet tenni?"

Ha a telepítésre gondolsz, nem, viszont portable (hordozható) programokat futtathatsz róla.

Különösképpen semmi extra, úgy működik mintha egy külön merevlemez lenne. Intézőben (fájlkezelőben pl. totalcommander) megjelenik egy meghajtó betüjel.

A különbség csak annyi (egyszerüen fogalmazva), hogy míg a merevlemez leválasztásához ki kell kapcsolni a gépet, ezt kihúzhatod, leválasztás nélkül. ilyenkor eltünik a betüjel.

Bedugod a másik gépbe, az is ad neki betüjelet és ugyan úgy használhatod.

[link]

2014. jan. 29. 21:23