Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Kinek mennyi fps-re van...

Kinek mennyi fps-re van szüksége multiplayer fps játékoknál?

Figyelt kérdés
Gondolom amit már úgy fog fel az agyunk mintha élő lenne a képsorozat amit látunk. Ahhoz mennyi is kell? minimum!

2015. máj. 22. 23:35
 1/6 anonim ***** válasza:
Szerintem 60 fps-nek elégnek kell lennie, de Én elvagyok már 40-nel is (igaz nem sűrűn szoktam multizni). Single playerben meg játékonként változó: van, amikor a 30 sem zavar, máskor meg kevésnek tűnik. A 75 fps (@75Hz) már egy olyan képfrissítési sebesség, ami felett már senkinek sem kellene különbséget látnia.
2015. máj. 22. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

és most jön a vita.. úgyis belekötnek majd de tudomásom szerint:

-30tól már folyamatos a kép DE 30 feletti különbséget is látjuk és interaktív dolgokhoz hasznos is a több fps. 30 általában elég a single playerhez, a filmek általában 24fps-t használnak de pl a hobbit emlékeim szerint 2x ennyivel gazdálkodik legalábbis a mozis verzió


-ahhoz hogy 60fps felett megjelenítsd a dolgokat olyan monitor kell ami több mint 60hz-s képfrissítéssel rendelkezik..


-az előző állításommal sokan nem értenek egyet és van aki azt mondja hogy neki nem elég a 120fps neki 350 kell mer ő tisztán kilátja a különbséget 60hz-s monitoron etc (ezen lehet vitatkozni én ebben az ügyben inkább nem is foglalok álláspontot tyúk meg a tojás esete )

ezek emberfüggők de:

-moba játékokhoz legalább 60 ajánlott

-rpghez (bár játékfüggő) 30 is elég tud lenni

-fpshez minél több ajánlott igazán itt tudod kamatoztatni a 60+ fps-t


persze a versenykörnyezet már megváltoztatja a dolgokat..

2015. máj. 22. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
#2 vagyok és persze minél többet játszik az adott ember egy fps mellett annál jobban feltűnik neki mikor drasztikusan csökken pl 120 után 30al kell játszania az eléggé érzékeny tud lenni.. de nekem lolnál 60 után 30-40 is gyilkos különbség volt
2015. máj. 23. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Igen, de a filmeket ne keverjük ide, mert ott más a helyzet. Filmeknél, ha kimerevítesz egy képkockát, akkor sem kapsz tiszta képet, főleg ha mozgás is van a jelenetben. Ez az elmosódás nem zavar minket, hiszen ha a szemed előtt gyorsan mozgatsz valamit, akkor látod, hogy az is elmosódik. A játékok renderelésénél a képkockák élesek, így egy gyorsabb mozgásnál bizony a folyamatosság nem kielégítő (ezen motion blur effekttel sokat lehet segíteni).
2015. máj. 23. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Míg filmeknél az FPS teljesen egyenletes (ha rendesen van kódolva), addig játékoknál ez nem. Hiába van bármennyi is, időről-időre ez bereccen. Persze minél több van annál kevésbé érződik, ezért is tudsz különbséget tenni 30, 60 vagy 100 (ha egyáltalán képes a monitorod ennyire frissíteni), mivel ha egyenletes lenne, akkor lehetetlen lenne a megkülönböztetés.

A szűk keresztmetszet amúgy is a latency lesz, így felesleges nagyon erőltetni.

2015. máj. 23. 05:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Biztosan fontos/jó az egyenletesség is, de önmagában nem elég. 30 beretvaéles (elmosódás mentes) képkocka másodpercenként nem elég gyors mozgású jelenetekhez (de már tolerálható)...


[link]

https://www.youtube.com/watch?v=qXGqD55lUXU

2015. máj. 23. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!