Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Másnak is volt problémája a...

Másnak is volt problémája a Prestigio (FixIT) szervizzel?

Figyelt kérdés
A T-mobiltól "kaptunk" egy Prestigio MP Ranger 8.0/SL tabletet egy előfizetéshez. Töltési hiba lépett fel nála, elküldtük GLS-sel a FixIT szervízbe. Ezután jöttek a problémák...

2016. jún. 10. 16:29
 1/3 anonim ***** válasza:

Nekem is van (volt) egy Prestigio tabletem, háromszor voltam vele a Fixitnél, de én személyesen vittem be hozzájuk. Szerencsére mindig megcsinálták, bár nem vitték túlzásba: lezúztak róla mindent, feltették a legújabb firmware-t, és annyi. Azóta megint megmakkant a tablet, csak már nem garanciális.


De neten olvastam olyan véleményeket a cégről, hogy néha vicc, amit művelnek. Nem akarok ítélkezni, de nem feccölnek túl sok energiát abba, hogy egy profi szervizhátteret alakítsanak ki. Van egy miskolci műhelyük, oda megy minden készülék az egész országból.

2016. jún. 10. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ! Azt még meg tudnád mondani, hol találkoztál a Neten ilyen beírásokkal?
2016. jún. 12. 10:43
 3/3 anonim ***** válasza:
Már nem tudom, rákerestem a nevükre, és fórumokon itt-ott.
2016. jún. 12. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!