Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért "fagy le" a UPC tv-nk?...

Miért "fagy le" a UPC tv-nk? Mármint arra gondolok hogy egyszer csak gondol egyet és megáll se kép se hang. Olyankor ki kell kapcsolni. Ez valami baj?

Figyelt kérdés

2016. júl. 6. 20:14
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:

Nem a TV hanem a beltérire gondolsz...

Kb. mindegyik ilyen, napi 1~2 alkalommal lefagy folyamatos müködés közben.

2016. júl. 6. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Ez javítható hiba ?
2016. júl. 6. 20:46
 3/16 anonim ***** válasza:
Én nem állítanám, amit az #1 hozzászóló állított. Nálunk két UPC beltéri egység működik (kb. 6 éve), az egyiknek van felvétel opciója, a másiknak nincs. A felvétel opciós szinte éjjel-nappal üzemel, a másik is reggeltől éjszakáig, de lefagyás eddig nem volt tapasztalható. Nem hogy napi 1-2, de a kb. 6 év alatt egyszer sem.
2016. júl. 6. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
Egyik elkezdte csinálni és a rendszerrel volt probléma. Kicserélték a kábelt és a csatlakozókat és rendbejött.
2016. júl. 6. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
2006-ban léptünk be a UPC-be. Nekünk is két UPC-nk van. Egy rögzítős és egy sima. A rögzítős fagy le!
2016. júl. 7. 07:50
 6/16 anonim ***** válasza:
Ha régi beltéri, és csak most jelentkezett a gond, akkor nem a mostani eszközök típus hibája, sokkal valószínűbb az eszköz meghibásodás, pl. ennyi idő alatt a kondik is már veszítenek erejükből (kiszáradnak).
2016. júl. 7. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:
Ez már a kezdetek óta így van!
2016. júl. 7. 13:33
 8/16 anonim ***** válasza:
Akkor a kezdetektől hibás a készülék, ki kellett volna cseréltetni.
2016. júl. 7. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:
Már akkor kihívtuk mikor már 10x lefagyott! És kijöttek ( 3 hét nagy nehezen) Annyit csináltak hogy kihúzták és azt mondták jó lesz. Elmentek 5 percre és lefagyott.
2016. júl. 7. 20:10
 10/16 anonim ***** válasza:

Újból szólni kellett volna nekik. Nálunk a felvevős beltéri egység havi bérleti díja 1000 Ft, én nem fizettem volna havonta hibás készülékért ennyi pénzt.

Addig kell a nyakukra járni, amíg meg nem szüntetik a hibát. Elvégre most ugyanannyit fizetsz havonta egy rossz minőségű szolgáltatásért, amennyibe egy jó minőségű szolgáltatás kerül. A pénzedért szolgáltassanak jó minőséget.

2016. júl. 7. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!