Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Nincs internet a Windows...

Nincs internet a Windows 8-ról Windows 10-re frissített laptopon. Mi a megoldás?

Figyelt kérdés

Nincs sok kedvem tiszta telepítést indítani, de valószínűleg ez lesz majd a végső megoldás... :/


Laptop infó:

- Samsung NP350V5C-S03HU ( [link] )

- Az eszközök gyártóinak hivatalos weblapjairól töltöttem a driver-eket (mert itt a Samsung oldalán nem éppen frissek).


Történet:

- Adott egy laptop amin egy eredeti Windows 8 volt található. Éltem az ingyenes frissítési lehetősséggel és frissítettem Windows 10-re. Idáig minden oké. :)

- Nincs internet. Oké, oké. Egy driver frissítés mindent megold. ;) Hát nem. Nah, akkor maradjuk a kábeles megoldásnál. Miiii? Ott se? WTF?


A lényeg:

- Nincs internet. Sehogy se, semmivel. Se WiFi (friss driver-rel se), se LAN (friss driver-rel se), se külső USB-s WiFi adapterrel. Rácsatlakozik (legalábbis látszólag), de nincs tovább. Wifi router-rel és mobilom WiFi hotspot-jával is kipróbálva.

- Driver-ek telepítése, törlése megvolt.

- Újraindítás megvolt.

- Előző védelmi szoftver törlése megvolt.

- A WiFi router-t pingelni nem tudom. Loopback megy.

- "ipconfig /all"-ra semmi. Üres. (Még az USB-s WiFi adapter sincs listába.)

- VPN, proxy nincs (beállítva se).


Kifogytam az ötletekből. Ilyet még nem láttam, hogy semmi, de semmi se működjön. Még a LAN se. WTF???

Tuti valami szoftveres gond lesz, de mi, hol?


Adjatok valami tippet, útirányt, hogy merre keressem a hibát.

Tudom, tudom újra telepítés mindent megold (tiszta telepítés híve vagyok én is), de idegesít. Mi okozza a hibát?


Válaszaitokat előre is köszi! :)



2016. júl. 30. 14:28
 1/7 anonim ***** válasza:
Nézd meg van-e tűzfal progi mint COMODO, engem a szívatott meg. Szedd le ha van ilyen progi, és indítsd újra a gépet.
2016. júl. 30. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Szerintem az internetbeállítások visszaáltak a gyári állapotra.
2016. júl. 30. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Azok alapján amiket leírtál elég valószínű, hogy csak újratelepítés oldja meg.
2016. júl. 30. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 CspCsj ***** válasza:

Eszközkezelőben (Start menün jobbegérgomb) a Hálózati kártyák kategóriában mi szerepel?

Illetve valahol a listában ismeretlen vagy felkiáltójeles eszköz?

2016. júl. 30. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

#1: Köszi, de már leszedtem (ESET Smart Security volt fent), de nem oldotta meg a problémát.

#2: Megnéztem, ott sincs gond.

#3: Hmmm...

#4: A WiFi (Qualcomm Atheros AR9485WB-EG ...) és a LAN (Realtek PCIe GBE Family Controller). Felkiáltójel nincs és nem is volt. Látszólag minden rendben van, még sincs internet. Ismeretlen eszköz sem szerepel a listában.


Köszönöm a válaszokat! :)

2016. júl. 30. 19:58
 6/7 CspCsj ***** válasza:

Hátha az IPv4 és IPv6 protokollok "kikapcsolódtak"?

[link]

2016. aug. 2. 06:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

#6: Köszönöm neked is a választ! :)

A kérdésemben nem szerepelt, de még a kérdés kiírása előtt megnéztem és minden ki volt pipálva.


Hogy mi volt nem tudom, de már nem is fogom megtudni. Csináltam egy tiszta telepítést. Legalább tudtam particionálni... :D A laptop azóta vígan működik, ahogy kell neki! :)


Jobban örültem volna, ha rájövök a problémára, de mivel a laptop nem az enyém (rokoné) és az illetőnek már kellet, így ez volt a gyorsabb (és macerásabb = BackUp) út. :)


Még egyszer köszönöm minden válaszolónak!

Mindenkinek ment a zöld pacsi... XD

2016. aug. 4. 09:40

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!