Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Ha a játék Supportja nem...

Swer921130 kérdése:

Ha a játék Supportja nem dolgozik megfelelően mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
Egy internetes játékról lenne szó. Bannt kaptam nem véglegeset hanem "amíg a nyomozás tart" címszóval ez volt a Support utolsó emailja ez 10 hónapja volt. (Nem is játszottam összesen ennyit még a játékkal) Azóta ha irok nekik az első alkallommal azt a választ kaptam hogy amig folyik az ügy addig nem válaszolhatnak. Azóta havonta irtam hogy van e valami fejlemény mindig azt kaptam hogy irjak az eredeti emailhez ne küldjek újat ( az eredeti emailnál is elküldöm mindig a kérdést de ott 10 hónapja semmilyen reakciót nem kapok) Most 2 hónapja autómatikusan törlikbaz üzenetet ha irok nekik viszont az eredeti emailnél még a "nyitott" fázisban van. Természetesen irni nem irnak. Tudok ilyenkor valamit tenni? Irni a support feletesének vagy bármit?

2016. szept. 25. 00:30
 1/5 anonim válasza:
nem fogod visszakapni, csinálj új accot, ha 10 hónapot sem játszottál, akkor nem nagy kár érte
2016. szept. 25. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Fogyasztó védelem. Próbáld meg elérni a kiadót, és velük is megbeszélni valahogy. Hátha ők tudnak segíteni. Írj nekik emailt ,hogy ha nem oldják meg a fogyasztóvédelemhez fordulsz. Tuti azt akarják hogy vedd meg újra a játékot...
2016. szept. 25. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Igen a probléma forrása hogy pénzért lett vásárolva. Ez a fogyasztó védelmes email talán hatással lesz rájuk ha más nem csak annyira hogy legalább reagálnak valamit.
2016. szept. 25. 01:00
 4/5 anonim ***** válasza:
Hát, amikor vásárolsz egy játékot elfogadod az EULA t, máskülönben fel sem tudod rakni a programot, ebben pedig online játék esetben rendre benne van az is, hogy nem csalsz\exploitolsz, máskülönben kivághatnak. Felteszem erről volt szó, ebben az esetben sok értelme nincs fogyasztóvédelemhez rohangászni(még ha foglalkoznának is szoftveres dolgokkal.. nem igazán van mibe kapaszkodni itt jogilag), ha te szegsz szerződést akkor elveszted a kulcsot - btw ezen nem háborogni kell hanem örülni neki, ha nem lenne következménye minden online játékot tönkre vágnának a csalók, így is mázli ha 1-2 órát tud játszani az ember anélkül hogy belefutna egybe.
2016. szept. 25. 01:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Lehet rosszul fogalmaztam a probléma a következő: Nem bannt hanem átmeneti felfüggesztést kaptam addig amig az ügyet vizsgálják ( Egy másik játékos vádolt meg. És egy csodás google fordító által fordított szövegre alapozták a "vádat". Igy szolt. Szia találtam egy opciót amivel nem kell figyelni a monitort ha érdekel elmagyarázom. Amit ők így fordítottak le: I will tell you a secret if you don't tell it to anyone else. ( A fent említett magyar szöveget ők szóról szora másolták be a levelükbe hogy én ezt irtam és ez ezt jelenti.) De ismétlem nem végleges bannt kaptam hanem addig felfüggesztenek amig a "nyomozás tart"

(locked until we conclude our investigation) a pontos szöveg. Azonban ez 10 hónapja irták és azóta semmi válasz vagy reakció. Az ügy státusza (Open). Én minden hónapban irok nekik van hűgy 2x is de semmi válasz.

2016. szept. 25. 12:01

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!