Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Euronicsban rendeltem de nincs?

Euronicsban rendeltem de nincs?

Figyelt kérdés

Normális az hogy az ember az euronicsban rendel vanamit aztán már több mint 10 napja csak hitegetik és még mindig nem lehet átvenni a terméket?


Már vagy 2x beszéltem velük de mindig kitalálnak valamit hogy miért nincs még, mindjárt 2 hete hogy megrendeltem, akkor a weboldalon az volt hogy van raktáron bőven és hogy átvehető, erre semmi, közel 2 hete...


Elvileg egy komoly műszaki-cikk webáruház, hogy engedhet meg magának ilyesmit hogy azt mondja van aztán meg hetekig semmi???



2017. jan. 13. 17:33
 1/3 anonim ***** válasza:

ez ilyen, nekem is csak rossz tapasztalatom van velük


sugár üzletközpontban beszéltem az ügyfélszolgálatosukkal pár napja, akkor azt mondta 15.000 -es árkategóriában nincs készletük semmiből már napok óta

de ha lenne is, az a kategória nem jó semmire, persze értékelem hogy eldöntené számomra mi jó és mi nem, csak nem kértem ugyebár!


nos ha nekik mocskos a pár-tízezer amit náluk költöttem volna el, mert nem egyet akartam venni,

elkölthetem máshol is, nem jelent problémát elhihetik, de a bizalmam végleg elszállt, és jó-pár alkalommal vásároltam náluk, ez akkor véget is ér...


De legalább olyan módon hazudnának az unott hangú lekezelő ügyfélszolgálatosaik hogy ne legyen nyilvánvaló, pl. hogy még utána napokig elérhető a weboldalon több hasonló készülék is az adott árkategóriában és helyszínen...szó mi szó, vagy a webshop szr és abszolút nem naprakész, és/vagy az ügyfélszolgálatosok tesznek magasról az egészre! Nem mondom hová, de azóta a konkurenciához megyek ha ilyesmi kell.

2017. jan. 13. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
előre fizettél? ha igen, kérd vissza a pénzed és vedd meg máshol, ha meg nem, akkor dobj nekik egy emailt, hogy elállsz a vásárlástól és vedd meg mástól.
2017. jan. 13. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Azt nem mondhatja az ügyintéző, hogy soha többet nem lesz. Ő úgy van informálva, hogy kapnak. Ha nem kapnak, ő nem tud mit tenni, csak karba teszi a kezét, és a vevőt hitegeti tovább abban a boldog tudatban, hogy majd tényleg érkezik. Ennek a felelőse pedig nem az ügyintéző, hanem egy olyan vezető, aki bszik az egészre.
2017. jan. 13. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!