Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » A tegnapi nap során a telefono...

A tegnapi nap során a telefonom 10-20 percenként azt írja ki hogy Nincs szolgáltatás, mitől lehet?

Figyelt kérdés
Samsung galaxy J3 2016 telefonom 2 éves, DualSIM-es. Tegnap kezdte azt hogy bizonyos időközönként kiirta hogy nincs szolgáltatás. Az állapotsávban két áthúzott karika volt a térerők helyén. A netem semmire sem használható azóta egy Messenger üzenet után megszűnik a kapcsolat és újból kiírja hogy nincs szolgáltatás. 5-10perc után ez helyre áll de utána kezdődik az egész előről. Szerintetek telefon hiba(ha igen akkor csere szükséges-e) vagy elég lenne ha visszaállítanám a gyári beállításokat? Mert kétségbeesésem közben állítgattam dolgokat. Szoval bonyolult a helyzet gyors válaszokat megköszönöm.

2018. dec. 9. 18:43
 1/2 anonim ***** válasza:
Lehet a kártya elmozdult én megigazítanám.
2018. dec. 9. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Már próbáltam. De sajnos nem változott
2018. dec. 9. 19:17

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!