Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Brave az Ön kapcsolata nem...

Brave az Ön kapcsolata nem privát?

Figyelt kérdés

Heló! Segítséget szeretnék kérni tőletek. BRAVE böngészővel olyan problémám van, hogy egyik napról a másikra mind laptopon mind telefonon ha uj lapot nyitok meg ezzel a hiba üzenettel szembesülök AZ ÖN KAPCSOLATA NEM PRIVÁT.

Ebben szeretnék segítséget kérni tőletek.



2022. jan. 7. 07:09
 1/6 anonim ***** válasza:
Netán VPN-t reklámoz?
2022. jan. 7. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Ha átváltasz tor módba akk továbbenged..
2022. jan. 7. 07:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Mire gondolsz tor módba? Leírnád pontosan?? Meg mit is ertesz tor mod alatt?
2022. jan. 7. 08:32
 4/6 anonim ***** válasza:

Az asztali gépnél van olyan a menüben hogy tor hálózattal nyitsz új lapot.

Viszont ezt csak viccből írtam. Működne, csak a tor-al nagyon lassú.


Valami hiba van a tanúsítványban. Az lehet a baj.

Telepítsd újra a böngészőt.

2022. jan. 7. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Ugyan ez a gondom újratelepítés után a hiba
2022. jan. 7. 15:48
 6/6 anonim ***** válasza:
Milyen windows?
2022. jan. 8. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!