Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Vodafone TV: "Elérted a...

Vodafone TV: "Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)", ezt tényleg csak médiaboxban lehet megtenni?

Figyelt kérdés

Sziasztok,


Be akartam lépni a vodafone netes tv felületére (tv.vodafone.hu), erre a kérdésben lévő hibaüzenet fogadott:


"Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)"


Namármost az oldalon található "Fiókod kezelése" linkre kattintva egy 404-es hibaüzenet fogad, valami hasznélati útmutató jellegű pdf-ben pedig csak a médiaboxos módszer van leírva.


A kérdésem tehát, hogy a netes tv-hez készüléket a vodafone.hu-n belépve nem tudok törölni, csak otthon fizikailag a médiabox előtt állva, azon keresztül? Vagy valaki valahol már megtalálta a honlapon is a menük tengerében? (Régen lehetett amúgy neten keresztül is, a nagy nyári megújulás során tűnt el valahova ez a feature).



2022. nov. 19. 20:15
 1/1 anonim válasza:

Nekem is most volt egy ilyen problémám, de gondolom, már megoldottad.

Már csak a médiaboxon keresztül tudsz törölni, a honlapon már megszűnt ez az aránylag egyszerű lehetőség.

Aki még sosem csinálta, annak leírom, hogy a 'ház' (menü) jelet megnyomva bele kell menni az alkalmazásokba, ott a második lesz a Selfcare, és a végéről kezdve a 'készülék hozzádadása' szövegű képeket leokézva távolítsuk el őket. Egyet nem fog hagyni, de azt nem is kell.

2022. dec. 10. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!