Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Most van fiókom vagy törölték...

Most van fiókom vagy törölték a Kible és a Xoom fiókomat?

Figyelt kérdés

Már párszor írtam nekik emailt meg az oldalon is írtam nekik a kapcsoltnál, de ha ellenőrzőm hogy új jelszót kérek meg jön az email címemre és be írom az új jelszót sikeresen megváltoztatóm de be lépni vele nem tudok ezt írja ki:

Kible-nél There was an error reading your account


Xoom-nál ezt írja:

Sajnáljuk! Próbálkozzon a következők egyikével:


Adja meg ismét e-mail-címét vagy jelszavát. Ne feledje, a jelszavak legalább 8 karakterből állnak, és megkülönböztetik a kis- és nagybetűket.

Új jelszó megadásához használja az elfelejtett jelszó lehetőséget.

Ha még nem tette meg, erősítse meg e-mail-címét.

Ha még nem használta a Xoomot, regisztráljon.

Továbbra is problémája van? Az Egyesült Államokon és Kanadán belül, hívja a(z) számot. Ha bárhol máshol tartózkodik, segítségért látogassa meg Súgóközpontunkat.


PayPal fiókom van de azt használom.



2023. jan. 18. 02:12
 1/9 anonim ***** válasza:
Szerintem az ügyfélszolgálat tud segíteni.
2023. jan. 18. 06:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Xoom ezt írta email-ben fiókom töröltetésemmel:



We're sorry to see you go. Our records show that you've previously requested to deactivate your Xoom account. Your account has already been deactivated.


Please feel free to contact us if we can be of any further assistance.


Xoom Customer Service

2023. jan. 18. 12:32
 3/9 anonim ***** válasza:
Ezek szerint nincs fiókod
2023. jan. 25. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Azt írták, hogy előtte "kérelmezted ezt"

Az a kérdés, hogy újraaktiválható -e, mert a törlés és deaktiválás közt van eltérés véleményem szerint.

2023. jan. 25. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
De akkor angolul hogy írjam meg nekik hogy töröljék a regisztrációs fiókomat?
2023. jan. 25. 15:44
 6/9 anonim ***** válasza:
"Can you please delete it permanently" vagy hasonló.
2023. jan. 25. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

Ezt írták:

Your Xoom account is already closed. Please let us know if there's any issue that may have caused you to deactivate your Xoom account that we can help you with. In the meantime, we've gone ahead and closed your account.


Most akkor végleg törölték?

2023. jan. 27. 16:27
 8/9 anonim ***** válasza:
Van olyan szolgáltató, ahol ténylegesen nem törlik, hanem "closed" státuszba kerül.
2023. jan. 28. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Adatvédelmi stb szabályzataikban ezeket leírják.
2023. jan. 28. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!