Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Vodafone-hoz panasznak,...

Vodafone-hoz panasznak, hibabejelentésnek mi a pontos email címe?

Figyelt kérdés
Ezt írják, idézem: "Előfizetői hibabejelentésnek minősül minden olyan hibabejelentés menüponton keresztül tett vagy eljuttatott bejelentés, amely a szolgáltatás korlátozott használhatóságára vagy az igénybe vehetőség hiányára irányul. Minden egyéb menüponton keresztül tett bejelentés nem minősül Hibabejelentésnek." Hol van akkor a Hibabejelentés menüpont? (Nem az ügyfélszolgálatot kérdezem, mert ezek szerint nem hibabejelentésnek veszik...!)

2023. jan. 31. 15:13
 1/7 anonim ***** válasza:

Kereső:

[link]

első találat:

"Tájékoztatunk, hogy bejelentéseidet, panaszaidat a 1270-es központi ügyfélszolgálati számon, elektronikus úton a weboldalon [ [link] ], írásban a 1519 Budapest, Pf. 543. levelezési címre postázva, továbbá üzleteinkben [ [link] van lehetőséged bejelenteni."

[link]


A [link] oldalon pedig szépen végigvezet: milyen jellegű előfizetésről van szó (Otthoni vagy Mobil), azon belül milyen ügyet intéznél (eetedben a Hibabejelentés a mérvadó), stb...


Az elérhetőségeknél:

[link]

meg ilyesmit írnak:

"Vedd fel velünk a kapcsolatot online ide kattintva [ [link] ]. Az oldalon válaszd ki, hogy milyen ügyben tudunk segíteni, és add meg adatidat, így meggyorsítva az ügyintézés folyamatát. Ha mégis másképp intéznéd ügyeidet, az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com e-mail címre is írhatsz nekünk levelet."

2023. jan. 31. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
nmhh.hu
2023. febr. 1. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

1-es válaszadónak: Köszönöm a nagy erőfeszítést és az infókat, de a kérdés nem link, szöveg és egyéb volt - ezeket én is megnéztem már. A kérdés a pontos e-mail cím volt! Az ügyfélszolgálatos e-mail cím, ismétlem, a fentebbiek alapján nem panasznak számít, lehet, hogy más kategóriába sorolják (?!) A hibabejelentés, mint menüpont, valóban megtalálható, több további információval, de hol az e-mail cím...?

Telefonon és személyesen már több kört futottam velük, kirendeltségükkel. (A modern levelezés pedig számomra nem postát, hanem e-mailt jelent, ennek nem látnám akadályát.)

2-esnek: Hát igen, te már ráéreztél valamire... De gondolom, ez csak végső esetben használatos, és hosszadalmas lehet. Más út nem lenne?? Persze most halljuk az új híreket a Vodafone-ról, csak reménykedünk...!

2023. febr. 1. 14:17
 4/7 anonim ***** válasza:

#3: "A hibabejelentés, mint menüpont, valóban megtalálható, több további információval, de hol az e-mail cím...?"

Ott egy webes ürlap van, ahol az általad megadott információkat megkapja a hibaelhárítással foglalkozó alkalmazott.


"Az ügyfélszolgálatos e-mail cím, ismétlem, a fentebbiek alapján nem panasznak számít, lehet, hogy más kategóriába sorolják (?!) "

Ez az egyedüli e-mail cím szerepel, szóval ez adott.

A mérvadó általános szerződési feltételekben is ez az e-mail cím szerepel:

"9.1.2.Bejelentés megtétele a Szolgáltatónál


Az előfizetői panaszokat az Előfizető vagy képviselője, meghatalmazottja a Szolgáltató Központi Ügyfélszolgálatán

vagy egyéb ügyfélszolgálati irodáiban (márkaképviseleti és viszonteladói üzlet) terjesztheti elő szóban vagy

írásban. A Szolgáltató Ügyfélszolgálatainak elérhetőségére vonatkozó adatokat, információkat a

www.vodafone.hu/kapcsolat/uzletek oldal tartalmaz.

Az előfizetői és felhasználói bejelentések intézésére, panaszok kivizsgálására és orvoslására, az Előfizetők és

felhasználók tájékoztatására a Szolgáltató telefonon, interneten, postacímen elérhető, valamint az Előfizetők és

felhasználók számára nyitva álló Ügyfélszolgálatot tart fenn, az alábbi elérhetőségeken:


A Központi Ügyfélszolgálat

a) ügyfélforgalom előtt nyitva álló helyiségének címe: 1062 Budapest, Váci út 1-3. (Westend City Center);

b) telefonszáma: 1270, mely a hét minden napján 0-24 órában belföldről díjmentesen hívható, Üzleti

Előfizetők esetében a 1788, amely a hét minden napján 0-24 órában a Szolgáltató hálózatán belül

belföldről díjmentesen hívható; vagy +36 1 288 1270, Üzleti Előfizetők esetén +36 1 288 1788, amelyekre

irányuló hívások a hívó fél díjcsomagja szerint számlázódnak;

c) ügyfélforgalom előtt nyitva álló helyiség nyitvatartási ideje: hétfő-szombat: 10.00-20.00, vasárnap: 10.00-

18.00;

d) postacíme: 1519 Budapest, Pf. 543.;

e) e-mail elérhetőségei: www.vodafone.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat, ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com "

[link]

2023. febr. 1. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ!
2023. febr. 2. 09:55
 6/7 anonim ***** válasza:
A panasz és a hiba bejelentés esetén, a VODAFONE, mind a telefonos és a elektronikus felületen is tedd meg. Nekem is volt gondom, 1-2 naponta hívtam őket, és minden egyes alkalommal elmondtam mindent. Azt vettem észre, ha egy ügyben többször jelzel csak akkor foglalkoznak vele, egyébként nem érdekli őket. Kitartónak kell lenni... ez a titka..
2023. márc. 17. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Akkor "elvagyunk" velük! Köszönöm a választ. Jól tudom, jön a nagy változás náluk? Várom...
2023. márc. 18. 14:01

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!