Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hogy működik a pontparkon ez...

Hogy működik a pontparkon ez az új vásár?

Figyelt kérdés
Honnan tudok ilyen belépőt szerezni?
2011. aug. 7. 11:28
 1/8 anonim ***** válasza:
A Pontpark mindig is kamu volt. Meglesz az elegendő pontod, rendelsz valamit és törölnek ok nélkül...
2011. aug. 7. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
95%

Jelenleg úgy működik a vásár, hogy a PontParkon különböző cégeket hirdetnek, melyektől termékeket, vagy szolgáltatásokat rendelhetsz. A vásár lényege, hogy a reklámozott oldalakon lévő termékeket megvásárolhatod az ott jelzett árakon!


Ha valaki nem vette eddig észre, mostanáig hülyére vették a felhasználókat!

Először azt ígérték, hogy havi két vásár lesz, de éves bontásban, azaz egy év alatt 24. Az oldal 2010 május 8.-án indult, azaz 2011 május 8.-ig meg kellet volna lennie 24 vásárnak. Először azzal érveltek, hogy jön a 2.0-a, amiben minden változik, de addig a régi rendszer van érvényben, azaz 24 vásár/év. Mivel a 2.0-a nem készült el időben, és túl sok vásárral tartoztak addigra már, ezért megváltoztatták a szabályt arra, hogy bármikor, így bármennyi vásár lehetett, onnantól nem volt megszabva, hogy 24-nek kell lennie egy évben. Így volt az első évben 5 vásár, 19-et pedig elsunnyogtak. Az érv: azért tették, mert a felhasználók elégedetlenek voltak, magyarul nem tettszett nekik, hogy hónapok óta nincs vásár. Persze, hogy nem tettszett ez senkinek!!!

Mivel öt hónapja ismét nem volt vásár, és megmertük ezt mi említeni felhasználók, ezért megint variáltak vele. Ezek szerint csak mi tehetünk arról, hogy nem volt vásár.

Csak a hülye nem veszi észre, hogy átverés, és folyamatosan kibúvó okokat keresnek/találnak, csak vásárt ne kelljen tartaniuk!


Nyílt üzenet a PontPark üzemeltetőinek. Két lehetőséget látok a probléma megoldására.

1. Alakítsák át úgy a vásárt, hogy a pontokért ne terméket, hanem kedvezményt adjatok egy adott áron meghirdetett termékek árából. Pl. 20.000 Ft-os mobiltelefon ára 15.000 Ft + 2000 pont lenne, azaz aki összegyűjt 2000 pontot, az olcsóbban vehetné meg az adott mobiltelefont (terméket). De az is vásárolhatna, akinek nincs kellő pontja, csak teljes árban. Ja, a vásár pedig folyamatosan nyitva lenne! Ezzel a megoldással mindenki fel tudná használni a pontjait, és az oldal üzemeltetőinek sem lenne vesztesége, mert beszerzési áron adnák oda a termékeket.


2. Állítsák vissza az eredeti állapotot. Legyen ismét évi 24 vásár, ne legyen meghatározva, hogy csak pontokért lehet bejutni, illetve pótolják be a tavaly elmaradt 19 vásárt is az idén. Persze ne taktikázzanak azzal, hogy emelik a termékek pontbeli árát, vagy tombolával, sorsolással, nyalizással lehet csak bejutni a vásárra, esetleg nincs elegendő termék, mert ezzel megint csak átvernék a felhasználókat!


Azt hiszem a kettőből az első lenne csak megvalósítható, és azzal a megoldással járnánk mi felhasználók a legjobban, így legalább mindenki kaphatna valamit a pontjaiért.


Aki pedig szemétnek tart az ötletemért, annak szeretném jelezni, hogy jelenleg semmi garantáltat nem adnak a pontokért, az új rendszer lényege, hogy tomboláért, sorsolással lehet bejutni a vásárra, kb. 1000 felhasználóból egyet sorsolnak ki, és jó, ha 3-4 havonta van vásár, azaz most nagy valószínűséggel semmit nem kapsz a pontodért! Tombola pedig eddig is volt, ez után is lehet.


Lehet van, akinek nem tettszene a dolog, de az gondoljon arra, hogy a semminél jobb a kedvezmény. Pl. ha valaki megvesz egy 200.000 Ft-os LCD tv-t 170.000 Ft + 10.000 pontért, akkor az 10.000 pontjáért 30.000 Ft-ot kapott, azaz kapott érte valamit!

2011. aug. 7. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Ezt magam sem tudtam volna jobban meg fogalmazni!

Gratula!!Megy a zöld kéz!

2011. aug. 7. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Sajnos az tény, hogy ha a jelenlegi állapot megmarad, akkor semmit nem kapunk az oldaltól, jó esetben 1000 felhasználóból egy valaki, ezért viszont nem éri meg a hirdetéseket böngészni, még kevésbé érdemes az ott hirdető cégektől rendelni. A legrosszabb pedig az, hogy mindig lesz, aki elhiszi azt, hogy innen ingyen terméket lehet szerezni, majd amikor elvégezte a dolgát (megnézett több száz hirdetést), letiltják az oldalról, jobb esetben önként otthagyja őket. Persze ez nem nagy baj, jön helyette más hülye, akit lehet hitegetni, így az oldal jövője biztosítva van, a felhasználóknak pedig nem kell semmit adni, maximum morzsákat.


Egyébként a fentiek miatt hirdetni sem éri meg az oldalon. Ha nem kapnak semmit a felhasználók, akkor úgy állnak hozzá a reklámhoz, hogy nem érdemes elolvasni a hirdetést, rendelni meg még kevésbé érdemes. Így aztán a cég kap többezer látogatót, amiből aztán egy megrendelés sincs.


Mi ér a hirdetőnek többet?

Tegyük fel, hogy egy Soproni hotelt szeretnénk népszerűsíteni, ami választhat két fajta reklám között.

1. Hirdethet a keresőkben kulcsszavakra, ahol csak azok a látogatók kattintanak a reklámra, akiket érdekel is az. Így kevesebb látogatója lesz az oldalnak, de azokat érdekli a tartalom, vagyis soproni szállást keresnek.

2. Hirdethet PTC oldalakon, ahol a hirdetést valamilyen ellenszolgáltatás fejében/reményében nézik meg a felhasználók. Lehetséges, hogy megnézik a reklámot, el is olvassák azt, de ha Balatonra mennek nyaralni, biztos nem Sopronban szállnak meg. Lehet, hogy a 10.000 látogatóból épp senki nem akar nyaralni Sopronban. A végén olyan látogatókért fizet a cég, akiket nem is érdekel a dolog.

Lehet erre azt mondani, hogy ezért nincs vásár, mert nem rendelünk semmit, csak megnézzük a reklámokat. Ez esetben szegény hirdetőket sajnálom, mivel akkor ők az igazi vesztesei a dolognak. Ugyanakkor én még semmit nem kaptam a PontParkról, így biztosíthatok arról minden hirdetőt, hogy veszteséget sem okoztam nekik. Ha a látogatásaim után fizettek, azt nem nekem fizették!

A hirdetőknek pedig az az érdeke, hogy a hirdetés által bevételre tegyen szert, legalább annyi, de több bevételt termeljen neki a reklám, mint amekkora az ezzel kapcsolatos kiadása volt.


Az ötletem erre is megoldás, mivel a vásárban nem ingyen kapnánk a terméket, hanem kedvezményesen. Azt pedig tudjuk, hogy a kedvezményesen megvet terméken is nyer valamennyit az értékesítő vállalkozás. A legnagyobb nyeresége éppen a termék pénzért eladása lesz!


Amennyiben ez a hirdetési módszer hatékony, akkor semmi veszteség nem éri az üzemeltetőket. Nem éri veszteség, mert azok a felhasználók, akiket érdeklik ezek a reklámok, továbbra is látogatni fogják az oldalt, továbbra is rendelni fognak a reklámozott cégektől. Lehet, hogy kisebb lesz a látogatottság, de csak azok nem fognak az oldalra járni, akik egyébként sem vásároltak volna! Összességében hatékonyabb lesz a dolog.


Probléma csak abban az esetben van, ha ez a hirdetési forma eredménytelen, és befizet a cég pl. 10.000 Ft-ot, amire jut 500-1000 Ft értékű megrendelés. Ebben az esetben azonban nem mi csapjuk be a hirdetőket, hanem ti, az üzemeltetők! Ti kértek többet, mint amennyit ér. Ha ez így van, akkor kisebb lenne az oldal bevétele az ötletem kivitelezése esetén, mivel maximum 1000 Ft-ért tudnák csak eladni az 1000 Ft értékű hirdetést, nem többért.


Nyílt üzenet az üzemeltetőknek:

Ha nem tesztek semmit a vásárral kapcsolatban, azzal elismeritek, hogy átveritek mind a felhasználókat, mind a hirdetőket!

2011. aug. 7. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm az eddigi válaszokat!
2011. aug. 9. 13:51
 6/8 anonim ***** válasza:

"Nyílt üzenet az üzemeltetőknek:

Ha nem tesztek semmit a vásárral kapcsolatban, azzal elismeritek, hogy átveritek mind a felhasználókat, mind a hirdetőket!"


Teljes mértékben egyetértek a fenti véleménnyel.

2011. aug. 10. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Aug.6-7-én volt vásár,de a 2000 pontért megvásárolt bogarakat (HexBug) még a mai napig nem küldték el a címzetteknek.


Vásárló: "Holnap a hexbugot is meg kell kapnom!

PontPark válasza: "Nem kapod meg holnap sajnos, de mindezért azt hiszem tényleg jár egy kis kárpótlás ;) Volt egy kis technikai problémánk és ezért csak holnap lesz feladva az összes termék."


Technikai probléma??? No persze :-P

2011. aug. 19. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Két hónapja teljes csönd van, hogy lesz-e vásár? nem lesz-e vásár? A falon lévők pedig "kussolnak", mert ha mernének megszólalni, akkor azonnal kidobnák őket. Így aztán jó dolguk van az üzemeltetőknek. Nézegetik a reklámokat a tagok, gyűjtik a pénzt az üzemeltetőknek, s csak reménykedhetnek, hogy hátha kapnak érte valamit cserébe.

Ne reménykedjenek !!!

2011. nov. 21. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!