Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hol tudom beállitani Új...

Hol tudom beállitani Új outlook értesitéseket?

Figyelt kérdés
Pl ha szeretnék értesitést kani legújabb videókról,hírekről stb. vagy bármiről amit én személyre szabottan kérnék hogyan és hol tudom beállitani?Egy link sem ártana hogy hol.
2012. márc. 12. 08:57
 1/7 anonim ***** válasza:

Leirnád érthetőbben, hogy mit akarsz?

Melyik outlookba /expressz, vagy 3003, 2007, 2010/ akarsz értesitéseket és abban beállitásokat? És honnan várod?

2012. márc. 12. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Bocs az értelmetlen kérdésért!Szóval én nagyon kezdő vagyok,most telepitették újra a gépet,eddig volt egy olyan oldal amelyiket megnyittam oda begépeltem sorba hogy miről szeretnék értesitést kapni e-mailbaóen PL friss videók ,UPC direkt hirek ,nógrádi hirek stb,meglehetett jelölni hogy naponta ,hetente ,az összes hirt vagy alegfrissebbet. ide mindig beirtam hogy miről szeretnék értesitést kapni és ha megnyitottam a microsoft office outlok-ot ott napra kész volt minden.többet nemtudok mert buta vagyok,már a kérdésed sem nagyon értettem.BOCS nem te vagy a hibás!
2012. márc. 12. 13:51
 3/7 anonim ***** válasza:

Mivel az outlook fogalmat használod, ezért a helyzet a következő:


Nem internetes levelezőt használsz, mint pl. gmail, hotmail, freemail, citromail, hanem a netszolgáltatód által a szerződéskötéskor adott email fiókot használod levelezésre, mégpedig ugy, hogy outlook programon keresztül férsz hozzá ezekhez a levelekhez.

Igen ám, de ezek az outlook-ok lehetnek:

-Microsoft Outlook Express, mint ingyenes

-Microsoft Outlook 2003, mint fizetős

-Microsoft Outlook 2007, mint fizetős

-Microsoft Outlook 2010, mint fizetős


Ha ez igy van, akkor az outlook-okban tudod szabályozni a konkrét videoweblapon, hirekweblapon, stb. weblapokon már korábban valamikor bejelölt értesitési kivánalmaidat bejelölni, ha tudod a feladó adatait.