Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Pirelli routeremet szeretném...

Pirelli routeremet szeretném kicserélni egy D-link modemre. Meg is történt a csere csak az a baj hogy nem működik. Mármint jó a modem meg minden csak sajnos nincs net. Esetleg áttkell állitani valamit?

Figyelt kérdés
2012. jún. 21. 16:47
 1/9 MaXXeGee ***** válasza:
Router modemre? Az egyik egy modem a másik egy útválasztó. Az egyik az internetkapcsolódást biztosítja a másik az internetkapcsolat megosztását (és a helyi hálózatot) kezeli. Hogy cserélted ki a routert modemre? ;)
2012. jún. 21. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Nagyon kezdő vagyok szóval lehet hülyeséget írtam.Szóval van egy Pirelli ruoterem és 4lan csatlakozó van rajta meg antenna szóval wifis.Meg van egy D-link DSL-360R modemem amin csak 1lan csatlakozó van és pirellit szeretném lecserélni.szóval át dugtam mindent a d-linkre világit is az összes led(3)DSl,Lan,Power. Csak az a gond hogy a gépen nincs net.
2012. jún. 21. 16:59
 3/9 MaXXeGee ***** válasza:
A gép hálózati kártyájából jövő kábelt dugd a MODEM LAN portjába. És mivel eddig, a router (a pirelli) végezte a betárcsázást, ezért mosta gépen kell beállítanod, és neked kell betárcsáznod. De igazából, így csak kiiktatod a routert, ami nem tudom, mire jó.
2012. jún. 21. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Igen oda dugtam.Világított is a led.Pirellit azért akarom lecserélni mert kb 3-4 óránként túlmelegszik és kikapcsol, mondjuk már 3-4 éves szóval érthető hogy ha valami baja van.A tárcsázást hol tudom megcsinálni vagy beállítani a gépen?
2012. jún. 21. 17:07
 5/9 anonim válasza: