Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Melyik a legjobb ár/érték...

Melyik a legjobb ár/érték arányú router? TP-Link TP-LINK TL-WR841N? TP-link általános vélemény?

Figyelt kérdés
Teljesen kezdő vagyok router témában, csak a legalapabbakat értem! :D

2013. jún. 25. 23:22
 1/9 uno20001 ***** válasza:
TP-LINK TL-WR841ND router-ünk van, eddig sose volt vele gond.
2013. jún. 25. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Több forrásból is hallottam, hogy a TP-link ledobja a wifit. MEg kihagy, szaggat a net, meg újraindul a router. Ezek igazak?
2013. jún. 26. 00:45
 3/9 P.O.C. ***** válasza:
Ilyen jelenség mindegyik gyártónál előfordulhat. Láttam már zsír új, drága 20 eFt -os Linksys/Cisco -t is szarakodni, mikor meg teszt célból bekötöttem egy TP-link -et a helyére minden pöpecül ment. Nem vagyok elfogult, de TP-Link -től kapod a legjobb ár/értéket.
2013. jún. 26. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
mindenki rengeteg baromságot ír, hogy 1 naponta 3x-or telepíti újra a routert persze ennek valami igazság alapja is van de az a gyakorlat hogy általában 2-3havonta van 1 lefagyás persze én is láttam már 38.000 ft-os Asus routert müködésképtelen állapotban
2013. jún. 26. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszaitokat!

@ P.O.C. Írtad még régebben egy másik kérdésnél, hogy nagyon fasza routered van, Linuxot is tudsz rá telepíteni meg minden. Meg tudnád adni a típusát?

2013. jún. 27. 20:21
 6/9 P.O.C. ***** válasza:

TP-Link TL-WR1043ND, de ha okosítani akarod akkor ne ezt vedd mert kevés benne a kakaó és már kicsit elavultnak is számít. Inkább TP-Link TL-WDR3600 -at vedd, sokkal erősebb hardveresen és átlagban csak 2 ezer forinttal drágább..


TL-WR1043ND:

CPU: Atheros AR9132 @400 MHz, RAM:32 MB, Flash ROM: 8 MB


TL-WDR3600:

CPU: Atheros AR9344 @560 Mhz, RAM:128 MB, Flash ROM: 8 MB