Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Telefont szeretnék rendelni...

Wartew kérdése:

Telefont szeretnék rendelni kínai webáruházból, biztonságos?

Figyelt kérdés

Pár napja már nézegetem a telefonokat különböző kínai webáruházakban. eddig a fórumokon olvasottak alapján és személyesen nekem is a tinydeal oldal a nyerő, azonban ma például találtam egy másik oldalt a hongkongeek- et ahol az egyik teló 5000 rel olcsóbb. Mennyire megbízhatóak ezek az oldalak, mit javasoltok hogyan fizessek, tényleg anyiba fog kerülni ami ott ki van írva nincs plusz költség, és a legfontosabb kérdés tudtok olyan telót mutatni ami ennél jobb ugyanennyiért vagy van e valakinek véleménye erről a telefonról vagy inkább mást vegyek, bocsi a sok kérdésért de nagyon kezdő vagyok az okostelefonokban. Ennek szerintem egész jó adatai vannak 20 ezerért: 4 magos proci 512 ram, stb. Erről beszélek: [link]

légyszi segítsetek elég csóró vagyok nem akarok pórul járni. Jah a legfelső határ 20000 ezt már 1000 fttal sem tudom továbblépni ugyhogy így várok ajánlatokat. SOS segítség.



#webáruház #kínai #hongkongeek
2014. márc. 30. 10:46
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
jah és mit jelent az hogy dual sim egyszerre tud kezelni mondjuk egy telenor és egy vodafonos kártyát? vagy egyáltalán felismeri az itthoni kártyákat?
2014. márc. 30. 11:05
 2/11 anonim ***** válasza:
Most olcsóbbnak látszik, csakhogy a vámot is ki kell fizetned. Más: nem ismeri fel a hazai hálózatokat, ugyanez a gond az amerikai tabletekkel, okostelefonokkal is. A kínai oldalak nem megbízhatóak, arra számíts, hogy megbízható, fizetős védelem nélkül adathalászat miatt elszáll a géped, rakhatod újra a Windows-t. Tele lesz vírusokkal, trójaival stb. Vegyél inkább valamelyik török GSM árustól használtat a Nyugati aluljáró kis boltjaiban, azok biztosan megbízhatóak és jók.
2014. márc. 30. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Kínai gagyit akarsz venni?
2014. márc. 30. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?