Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Szerintetek válaszolnak...

Szerintetek válaszolnak emag-on, ha angolul írok e-mailt?

Figyelt kérdés

Az a gond, hogy van 1 fejhallgatóm és elromlott a mikrofonja meg a hangszóró is majdnem(mivel felragasztottam szallaggal, a kábelt úgy, hogy működjön de ha levenném tuti nem menne, mert elmozdulna a kábel)

A garanciával kapcsolatban szeretnék kérdezni valamit és mielőtt írnának, hogy miért nem kérdem magyarul minek angolul xD, azért mert román emag-ról van szó és Romániában is élek magyarként, románul meg nem tudok, szóval még e-mail-ben oké valamit összehozok de ha felhívnak meg se tudok mukkani xD

Gondoltam angolul, mert már nagyon jól megy, folyékonyon tudok beszélni, magyarul meg gondoltam nem nagyon fognak válaszolni.

Amúgy arról szeretnék kérdezni, hogy van-e bolti garancia vagy valami mert 1 papírt nem kaptam azon kívül amit a courier-től vettem át.

Ennek már jó ideje, hogy rendeltem és elméletileg ha nincs papír rögtön kellene szólni, de ilyenkor nagy izgatottság van és sza*rom le a papírokat h vannak-e(ezután nem fogom biztos).



2014. júl. 27. 17:52
 1/3 anonim válasza:

Szerintem teljesen fölösleges egy fejhallgató miatt belekezdeni a reklamációba, főleg, ha nem új a fejhallgató, nincs papírod róla és még románul sem tudsz.

Inkább vegyél egy újat és megspórolsz magadnak egy csomó idegeskedést és intézkedést.

Egyébként sem valószínű, hogy ilyen körülmények között kicserélnék neked, úgyhogy kár az időt és energiát pazarolni.

2014. júl. 27. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

A ragasztót ha leveszem nem is látszik h rajta volt akármi, de ha végleg elromlik a hangszóró része akkor megprobálom mamgam megjavítani hátha jutok valamire mivel van forrasztópisztolyom ha csak leszakadt 1 szál.

Vesztenivalóm nincs, amúgy vennék újat de ez nem volt olcsó fejhallgató Geniux G550V Lychas, ami jelenleg 110 lej ami kb olyan 7500 ft féle.

Papírom, ahogy mondtam van az a courirer-es ami érdekes mivel ezelőtti rendeléseimnél soha nem írta itt viszont a courieres papíron pontosan le volt írva a fejhallgató típusa meg a rendelés ára is.

2014. júl. 27. 18:16
 3/3 A kérdező kommentje:

Ezaaaz, elküldtem volt ezt a formát kedden:

www.emag.ro/info/form/pickup

Elküldtem és szerdára már jött is a courier elvitte a fülest, és rá 1 hétre szerda után pénteken vagyis tegnaP :)))) megjött és vadi újat adtak :DDD

A sok szigetelőszalagot leszedtem és időm sem volt lepucolni a ragacsosságot és úgy küldtem el.

Megérte megpróbálni, mert most vagy megcsinálom a régit, ha mákom van vagy veszek újat, viszont akkor valszeg nem ezt vettem volna hanem másik fajtát :D


Ja és amúgy küldtek volt e-mail-t, hogy mi a szitu a fülessel ott nem értettem vmit mert ugye román volt és vmi olyant írt, hogy inlocuit la service autorizat ez volt az állapota és azt írta, hogy Ha elküldi pickup and return szolgáltattással a terméket 24-48 órán belül megérkezik és volt a személyes része az mind1, mert nekem az nem kellett volna úgy sem.

A lényeg, hogy megkérdeztem angolul, hogy El kell küldjem megint ezt a formát? : (küldtem a linket)

Vissza írt angolul, hogy csak akkor ha megint elromlik vagyis ha nem működik.

Amúgy a formába kell leírást adni ott is azt írtam, hogy :

The microphone and speaker have broken down. :DD

Lényeg, hogy örülök és gondoltam megosztom a "számomra jó" hírt :D

2014. aug. 16. 12:32

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!