Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Normális, hogy a router-en és...

Normális, hogy a router-en és a modem-en is folyamatosan villognak a jelzések?

Figyelt kérdés
Most csatlakoztattam a routert a számítógéphez, tehát abszolút kezdő vagyok a témában, de nem kéne folyamatosan világítaniuk, ahelyett, hogy villognának? Tudok netezni, de a hálózati kapcsolatok mappában azt jelzi, hogy a helyi kapcsolat csatlakoztatva van, viszont az internetátjáró-internetkapcsolat (ez lenne a router?) és a a T-com le van tiltva, illetve kapcsolat bontva van. Ennek így kell kinéznie? Valaki segítsen! :) Előre is köszi!
2010. febr. 12. 13:51
 1/5 anonim ***** válasza:
Nálam is így néz ki a Hálózati kapcsolatok mappa, a routeren lévő LED-ek villogása pedig az aktivitást mutatja... Elvileg ez le van írva a felhasználói kézikönyvében - ha kaptál hozzá.
2010. febr. 12. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Cd volt hozzá, és abban ilyet nem írt, hogy így kell kinéznie. :) De akkor megnyugodtam.

Még egy kérdésem lenne: Wifis laptophoz hogy kell csatlakoztatni a routert, hogy ott is legyen net? (Asztali géphez van kötve)

2010. febr. 12. 13:57
 3/5 anonim ***** válasza:
Wireles kapcsolatot a routerben engedélyezni kell + jobb ha jelszóval levéded.
2010. febr. 12. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Valami ilyesmi módon .

[link]

2010. febr. 12. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Nem is kellett semmit csinálnom, a notebook automaikusan felismerte és csatlakozott a routerhez. :)
2010. febr. 13. 13:19

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.