Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Vettem egy Samsung telefont a...

Vettem egy Samsung telefont a Media Marktban, sajnos hibás a készülék, már háromszor volt szervízben, szeretném a pénzem visszakapni, de csak a levásárlásra hajlanak, ez szabályos?

Figyelt kérdés
Már fél éves a készülék, van rá biztosításom is, de nem hajlandóak pénzt visszafizetni.

2016. máj. 23. 07:24
 1/2 anonim ***** válasza:
Nem szabályos, de a gyakorlatban megtehetik, a kutya sem foglalkozik a panaszoddal. Media Marktban egyébként sem szabad vásárolni.
2016. máj. 23. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

[link]



Hányszor lehet javítani egy terméket?


A jogszabályok nem határozzák meg, hogy hányszor kell elfogadni a fogyasztónak, hogy javítják a terméket, mielőtt kicserélnék, vagy azt, hogy hány csere után lehet kérni a vételár visszatérítését. A bírói gyakorlat szerint a kicserélés iránti igényt általában nem alapozza meg az első sikertelen javítás, az elállás jogával pedig csak végső esetben lehet élni. Nem hivatkozhat érdekmúlásra a fogyasztó, ha a hiba kijavítható, és a kötelezett vállalja is a kijavítást megfelelő határidőre. A jelentős költséget igénylő és rövid idő alatt ki nem javítható hiba viszont általában megalapozza a jogosult elállási jogát.

2016. máj. 23. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!