Miért nem indul el a TVGO?
A telekom ügyfelese felhívott, és próbált meggyőzni, hogy nem megfelelően konfigurálom az eszközeimet, és emiatt nem jön össze a telepítés meg a belépés (halkan megjegyzem, `97 óta foglalkozom számítástechnikával, már elég jól megy a klikkelés, még admin módban is...). Viszont azonnal felajánlotta, hogy kollégái térítés ellenében megoldják a gondomat.
A megoldás, hátha másnak segítség a továbbiakban:
1. A T fejlesztése folyamatosan el van maradva az újabb verziójú, leggyakrabban használt böngészőktől (ld. Chrome, Firefox). Chrome-ra egyelőre nincs megoldás, 64 bites Firefox esetében csak a v43.0 verzióig működik a tvgo (legalábbis nálam). Akinek már frissült, és emiatt állandóan azt írja ki induláskor, hogy telepíteni kell a kiegészítő alkalmazást, az uninstall a Firefox, és töltse le a fenti verziót, majd telepítés után azonnal a beállításokban pipát kivenni az automatikus frissítésből, és kész, lehet telepíteni a tvgo-t.
2. Ha kettőnél több eszközön használjuk a tvgo-t, akkor - bár elvileg nem lenne szabad a T szerint - előfordul, hogy valamelyik (nálam az androidos) eszközön nem enged bejelentkezni a rendszer. Esetemben megoldást jelentett az uninstall, majd az újratelepítés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!