Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Üdv! Néhány hónapja áll fent...

Equinox kérdése:

Üdv! Néhány hónapja áll fent egy kisebb-nagyobb problémám. : Iszonyat magas latancy / ping -em van. Ezt főleg multiplayer game-kben lehet észlelni. Mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés

Egy asztali és egy laptop van a modemen. Mindkettőn windows 10. Próbáltam egyiket a másik nélkül, más kábelekkel.. azaz minden permutációt hiába.

Javasoltak:

-Update beállításoknál a frissítések letöltési módjá-nál kikapcsolni, hogy seedelőként viselkedjenek a gépek.

-Internet - adapter beállításoknál az energiatakarékos, energia-hatékony, megszakítás visszatartása opciókat letiltottam. Ugyanez IPv4 kapcsolattal.

-Autodesk manager nincs a gépen.

-Modembeállításoknál se volt semmi rendellenes pl. Csatorna ütközés.

-Hálózatnál (Taskmanager) semmilyen program nem használja, csak minimális mértékben, ( 0% )

-DriverBooster-el minden driver frissítve.

(Mindez természetesen az asztali gépen, ahol elsődlegesen jelent a magas ping problémát.: Intel Core i5-6600K, ASUS Z170-K, HyperX 16GB Fury DDR4 2400MHz CL 15 KIT, MSI GTX 970, Win10 Home 64bit lett hozzávéve, ami persze folyamatosan frissítve van.)

UPC 120megás net, amit abszolút ki lehet használva, nem veszik el a sebesség, csak a ping rosszalkodik.

Modem: Ubee EVW3226 , elméletileg ez csak Win8-ig írja a kompatibilitást, bár kétlem, hogy ez lenne a probléma.

Speedtest.net lazán beküldi a 14ms pinget.

Pingtest.net -en átlagosan 150ms, de ez felugrik 300+ ra is. Ingame rettenetesen érzékelhető, lassú, ledob.


Bármilyen jó-szándékú segítséget elfogadok, ha valami nem érthető, hiányzó adat van, szóljatok. Még az is segítség, ha valami ilyen témákkal foglalkozó fórumot ajánlotok, nem ismerek egyet se, azért ide írok.


2016. dec. 18. 17:12
 1/1 anonim ***** válasza:
Ezek szerint nallad minden rendben. A megoldashoz akkor ugy juthatsz el, ha felhivod a szolgaltatot. Kozlod vele a problemat, kijonnek, megvizsgaljak, stb. Nallam hasonlo volt, rajottek hogy az internet "szakadozik, gyenge a jel". Par dolgot kicsereltek (a mi routerunk es modemunk helyett a szolgaltato sajatjat hozta), es azzal varazslatszeruen megjavult minden. Nallam igazabol a hirtelen par pillanatra felszalado ping, hirtelen megszakado net (ami hibabejelentesig nem javult meg, de egy hivas utan ki se jottek de 10 perc alatt kb. rendbehoztak). Es amint egyszer reklamaltunk, milyen erdekes, kijonnek es kozli hogy amugy az egesz elavult mert a sajatjukat kell hasznalni mert ezzel a csomaggal mar csak ez jo, mert nehany hete alakitottak valamit oszt b*sztak szolni hogy amugy emiatt cserelni kell (de arrol se szoltak hogy "korszerusitettek", abbol is csak annyit lehetett eszlelni hogy a tokeletesen mukodo net 10 percre elment es ugy jott vissza hogy mar szarakodott). Egyetlen megoldas ha uzletelsz veluk a problemarol. Es eroszakoskodsz hogy igenis nezzek meg. Es na hagyd annyiban hogy kozolje hogy van internet gond nincs (mert 3 szerelo 3 kulombozo velemeny sajnos). A upchez szerintem van sajat megoldasu routeruk. Es ha egy olyat szermanyolnak neked lehet megoldodik a problema. Mert lehet neked is "elfelejtettek" szolni hogy amugy muszaj lenne cserelni de amig nem szolsz hogy baj van szarunk rad van... Sok sikert a szolgaltatoval valo hossz veszekedeshez:)
2016. dec. 18. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!