Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Port Forward-olás után nincs...

Port Forward-olás után nincs WIFI, mi a baj?

Figyelt kérdés

Van egy DS-Link reouterem. Ey informatikus haverom megcsinálta a port forwardolást (eddig is volt, csak másképp). Akármit állított, az lecsapta a netet legalább egy napra. (legalábbis a WiFI-t.)

A probléma jelenleg hasonló, de nem teljesen. A WIFI adapterem (géphez) tökéletesen működik. A telefonom már egy más tészta. A WIFI ott is maxon, zöld ergó megy is, és netezni is tudok. Vagyis hogy nem. Zöldnek zöld, és ELVILEG van is netem, de gyakorlatilag mégse. Egyedül a Facebook Lite megy a nettel. A YouTube, böngésző, GMail, Play Áruház stb. egyszerűen nem töltődik be. Persze a kapcsolatra fogja, de az ugye mindenütt máshol működik.

Mi lehet a probléma, és mégis mit kellene csinálnom, hogy működjön?

(A gépemen be lett állítva a dinamikus IP is. Gondoltam megemlítem, bár nem hiszem hogy számít.)



2017. jan. 10. 18:01
 1/4 anonim ***** válasza:
Indítsd újra a telefont.
2017. jan. 10. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Kismilliószor megvolt. A Router is újra volt indítva.

Komolyan, az ilyen alap dolgokat mindig oda kell írni? Nem elég egyértelmű és alap dolgok ezek? ._.

2017. jan. 10. 18:20
 3/4 anonim ***** válasza:
Nem egyértelmű. Rengeteg technikai analfabéta fordul meg ezen az oldalon.
2017. jan. 10. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Ennyire analfabéták? :D
2017. jan. 10. 18:37

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!