Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Üdv vásároltam a telenornál...

Üdv vásároltam a telenornál elmult 1 hónapban egy mobilinternet csomagot My hipernet home L csomagot ami 100 Gb-os csomag és az elmult napban értem úgy el a 90 giga bájtot és úgy le csökkent a letöltés és a felöltésem ami borszalmas mitől? (sűrgős)

Figyelt kérdés

2017. jan. 22. 16:45
 1/3 anonim ***** válasza:

Ha sürgős, akkor keresd telenort!


[link]

2017. jan. 22. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Gondolom azért lett lassú, mert elérted a limitet...
2017. jan. 22. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Ha túlléped a keretet, akkor a le és feltöltés sebességét 128 kbit/s-ra csökkentik, ami elég jó stop. A korlátzás a következő számlázási ciklusban megszűnik.


A fordulónap viszont nem feltétlen elseje lesz, minden ügyfél egyedi fordulónapot kap, hogy a hálózat terheltsége minél egyenletesebb legyen.


Ha viszont nem lépted túl a keretet, hívd fel a 1220-as telefonszámot (Telenor hálózatából díjmentesen hívható), kérj egy ügyintézőt, ő segíteni tud benne.

2017. jan. 24. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!