Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért írja ki azt My T-home...

Miért írja ki azt My T-home hogy "Önnek nincs megjeleníthető szolgáltatása! "? pedig vanTv, internet és telefon is?

Figyelt kérdés

A hiba a következő esetekben fordulhat elő:


* Önnek folyamatban van a szolgáltatás megrendelése,

* jelenleg nincsen aktív T-Home szolgáltatása,

* vagy a hibát átmeneti technikai probléma okozza.


2010. máj. 6. 20:32
 1/8 anonim ***** válasza:

Használtad-e valaha a My T-home-od, vagy ez lett volna az első?

Az MT azonosítóddal (ami a legutolsó számlán van) és az ötjegyű titkos kóddal lépj be email címmel nem mindig működik. Lehet, hogy összevontátok a három szolgáltatást, akkor azt az MT azonosítót add meg amire összevonták.

2010. máj. 6. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

A válasz igen prózai: sajnos a Magyar Telekomnak olyan kevés a bevétele, hogy sajnos nem telik arra, hogy karbantartsák a szervereiket, adatbázisaikat. Az én My T-home-om úgy néz ki, hogy a nevem helyén csak n/a van A fejléc így néz ki: 'Üdvözöljük n/a n/a' :D Az első 1-2 hónapban rendesen ment, de azóta (3 éve) ilyen.

Ja, a szolgáltatásaimat nekem is rapszodikusan írja (van tv+net), van hogy csak az egyiket, van hogy egyiket sem mutatja... Majd ha a Deutsche Telekom nem belőlünk fog élni, akkor majd talán működni fog.

2010. máj. 7. 02:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Ez lett volna az első, megpróbálom amit ajánlottál!
2010. máj. 7. 14:10
 4/8 A kérdező kommentje:
megpróbáltam, de csak ez az 1 azonositom van mert most kötöttük..
2010. máj. 7. 14:15
 5/8 anonim ***** válasza:
Akkor a jelszó az ügyfelazonosítód megfelelő számú utolsó számjegyei.
2010. máj. 7. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
2010. máj. 8. 07:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

megpóbáltam az utolso számjegyeivel, ahogyan a linken írták, de én azt a jelszavamat már megváltoztattam :S

fel fogom őket hívni, csak attól félek h ha én nem látok szolgáltatást akkor ők fognak?

2010. máj. 8. 08:51
 8/8 anonim ***** válasza:

Simán láthatnak szolgáltatást, attól, hogy te My T-home-on azt nem látod. Mindenképp telefonálj, az a biztos megoldás, de fontos, hogy tudd a saját titkos kódodat, ha megváltoztattad akkor azt amire megváltoztattad.


Esetleg még nézd meg, hogy a cím mellett, nincs-e egy lefele nyíl, ahol tudsz másik címet választani. Mondjuk az egyik címből hiányzik egy ajtószám, vagy emelet.

2010. máj. 10. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!