Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Telenor kártyánál mindig...

Telenor kártyánál mindig hibát jelez, ha a google playen akarok vásárolni, miért?

Figyelt kérdés
Amikor a google play-en akarok vásárolni, 3.000Ft alatt, mindig ezt a hibaüzenetet kapom: "Fiókja nem jogosult a mobilfizetési szolgáltatásra. Hívja a mobilszolgáltatóját." Felhívtam már, és panaszt is tettem, és így állítólag 5 nap múlva megoldják a problémát. Viszont engem érdekelne, hogy mi lehet a baj. Elmentem a telenorhoz személyesen, és azt mondták, hogy kéne működnie, hiszen minden engedélyezve van. kipróbáltuk azt hogyha autópályamatricát rendelünk, akkor működik-e? de így sem működött. Ez egy hálózati hiba?

2017. febr. 16. 21:32
 1/1 anonim ***** válasza:
Ha ők se tudják, mi honnan tudjuk?
2017. febr. 16. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!