Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Makói vagyok. A Upc Magyarorsz...

Makói vagyok. A Upc Magyarország ügyfele (már megbántam hogy szerződtem velük 2 évre), Fiber Power 120 MBit/s internet+Digital gold tv+Nonstop S telefonra fizettem elő. Hétköznap csúcsidőben egész délelőtt nincs net+tv. Szerintetek mit tehetnék?

Figyelt kérdés
Csak délután kb. 15:30-tól egész estig. Hétvégén zavartalan a tv+net használat. Állandóan karbantartásra, meg műszaki hibára hivatkoznak. Az elmúlt másfél hétben ez történik a UPC hálózatán Makón. Bezzeg az első számlát már kiküldték és én be is fizettem 9058 FT-ot hogy ne kapcsolják ki az egyébként is alig használt hálózatukat nálunk. Azért alig használt, mert nem lehet használni napközben, csak délután kb 15:30-tól. Az ő hülyeségük miatt. Többször jeleztem a problémát, de csak központi hibára hivatkoznak. Minap kint járt tőlük egy emberke (gondolom üzletkötő volt) és kérdezte milyen a szolgáltatás. Na kitálaltam neki, de igazából ő sem tudott mit mondani, csak hogy hívjam a fantom 1221-es ügyfél-szolgálatot mert ennek a cégnek nincs központi személyes ügyfélszolgálata. Meg aztán mire kapcsolnak valakit az egy örökkévalóságig eltart.
2017. szept. 16. 12:05
 1/3 szántóvető ***** válasza:

hivatkozhatsz szerződésszegésre hisz nem kapod meg azt a szolgáltatást amit az upc vállalt." Állandóan karbantartásra, meg műszaki hibára hivatkoznak."-ha ennek írásos nyoma van akkor az épp elég.

"Meg aztán mire kapcsolnak valakit az egy örökkévalóságig eltart."-ez túlzás ill nem is lehet hivatkozási alap.a szolgáltató küldött szervizest hozzád,megpróbálták elhárítani a hibát?

2017. szept. 16. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Nem próbált az meg semmit tenni a szolgáltatás kimaradások elkerülése érdekében.
2017. szept. 16. 13:14
 3/3 A kérdező kommentje:
Nem túloztam amikor azt írtam hogy, meg aztán mire kapcsolnak valakit az egy örökkévalóságig eltart.Mert bizony mikor hiba van akkor kb. 20! percig várok egy "munkatárs" jelentkezésére, amire az végül jelentkezik, elkéri a nevem ,ügyfélszámomat, lakcímemet, kéri hogy várjak. Utánanéz a hibának, és végül kiderül hogy náluk van a hiba. Csakhogy ezt nekem honnan kéne kitalálnom, mi vagyok én látnok? Na ezért mondtam azt hogy bánom hogy váltottam, upc-re.
2017. szept. 16. 13:23

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!