Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Mennyire bonyolult összerakni...

Mennyire bonyolult összerakni otthon egy indie játékot?

Figyelt kérdés
Egy izometrikus rpg.re gondoltam.
2020. júl. 2. 03:22
 1/5 A kérdező kommentje:
Vagy akár egy first person felfedezésre épülő játék egy jó történettel.
2020. júl. 2. 03:25
 2/5 anonim válasza:
Mennyi alaptudásod van hozzá? Az rengeteget számít.
2020. júl. 2. 06:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:
0 alaptudással szerintem nincs értelme gondolkozni ezen. Rengeteg idő összerakni egy összetettebb játékot. Főleg ha az objektum orientáltság és a tervezési minták nincsenek a kisujjadban, akkor 1000 sor kód után átláthatatlan, bővíthetetlen katyvasz lesz az egész kód. Alapos tudást igényel minden olyan programozós projekt, ami túlmutat ifek és forciklusok sokaságán. Időről időre jönnek fel GYIK-on is kérdések, ahol valaki olyan projekteket akar megcsinálni egyedül, amit amúgy cégek csinálnak hónapokon/éveken át. Szerintem ha érdekel a téma, tanulj egy kis programozást először, majd utána úgyis látni fogod, hogy miről van szó.
2020. júl. 2. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Igazából az indie és a profi játékok készítésénél nincs akkora tudásbeli különbség. Sőt... néha semennyi sincs. A fő különbség, hogy hány ember, mennyi pénzért, és mennyi időbefektetéssel írja. A GTA 5 sem azért lett AAA, mert emberfeletti zsenik dolgoztak rajta. Hanem mert elképzelhetetlen nagy összeget költöttek rá, jókora fejlesztőcsapat dolgozott rajta, és mellette egy percnyi idejük nem volt a fejlesztőknek.

Egy valamire való indie játékot nem fogsz tudni megírni a megfelelő tudás nélkül. (A "tudok fát vágni Unityben" című próbálkozást azért ne nevezzük még játéknak. ;))

2020. júl. 2. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

Amit hozzátennék:

Ha motivációd van, és képes vagy tanulni, meg lehet csinálni.

Én most tanulom az unreal engine 4-et, és ha nem is gyorsan, de haladok.

A blueprintek nagyon hasznosak, a vizuális programozás (szerintem) könnyebben tanulható és elég látványos.

Unity úgy tudom egyszerűbb kezdőknek, de nekem az unreal jött be. Blueprint (visual scrypting) mind a 2-ben van, de elvileg többet tud az unreal.

Kitartás!

2020. júl. 4. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!