Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Mennyi fps kell a különböző...

Mennyi fps kell a különböző multis játékokban hogy jó legyél? több lenn

Figyelt kérdés

Természetesen először játszani kell megtanulni, ez korrekt, viszont sok esetben maga a gépünk gyenge a játékhoz, mert kevesebb fps-t, nagy pinget produkál, emiatt hiába vagy jó hogyha nem adja be az adott lövést/skillshot-ot. Ezt saját bőrön tapasztaltam sok helyen, ezért is érdekelne nagyon, hogy mik az ideális hardver viszonyok a multis játékoknál. Én a következőkkel játszom: League of Legends, Overwatch, Paladins, Call of Duty Modern Warfare.

GTX980 4 GB a grafkártyám, 16 ram, i5 6600k-m van, tudom manapság már nem nagyon erős, de régen ott volt a szeren. Lolnál egyébként nincs semmi probléma, csak picit vettem le a grafikát, és így is megvan a 150 feletti fps simán, ping 36-ra is lemegy. Overwatch már rosszabb, ott 80-ig leesik az fps, ping pedig 45 alá nem is megy soha. Paladins-t ritkábban játszom, ott elég alacsony a ping, 30-ig is lemegy, az fps meg 160 körüli. Cod már szívósabb, 80 körüli fps, 47 ping.

Tehát főleg fps játékokhoz kellene sok fps, mert pont az előbb tapasztaltam a negatív hatásait, OW-ben Mccree-vel voltam, és még közelről sem adta be a lövést, pedig nem is fejre, hanem testre céloztam...

Ja és mondjatok vmi hardvert is a jó fps-hez, egyébként nemsokára fogom újítani a gépet, tehát minden ötletet szívesen fogadok!



2020. aug. 30. 00:14
 1/4 anonim ***** válasza:
Pontosan annyi fps kell, amennyi Hz-es a monitorod, se több se kevesebb. Ha több van, csak pazarlod az áramot, a monitor úgyse jeleníti meg, de a renderelés által energiát fogyasztasz. Ha kevesebb, akkor nem lesz annyira folytonos a mozgás mint lehetne. A pinget nem az fps befolyásolja, hanem a hálózat. 120 felett már problémás, gyors reakciót megkövetelő játéknál ennyinél már simán elvétheted a célt. A nagy pinget az esetek 90%-ában wifi okozza, kábellel megszűnik a gond. A második probléma egy köztes eszköz, közvetlen a modembe kábellel csatlakozva minden bajod megszűnik. A harmadik a sávszélesség, bár manapság a 100+-os netnél ritkán fordul elő, de azért érdemes mindennemű letöltést, videóstreamet, egyéb nagy sávszélesség igényű dolgot leállítani.
2020. aug. 30. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Egyes online multi játékokban lényegtelen hogy 60Hz-es a monitor, a több 100+ FPS-el sokkal játszhatóbb a játék.

Pl. CSGO vagy R6 esetében a reload vagy becélzás animációk sokkal gördülékenyebbek nagy FPS-el. Illetve a pre-fire helyzetekben is rengeteget számít a magas FPS szám.

2020. aug. 30. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

jaja 60 hz-es a monitor sajnos, ebből is ajánljatok, mondjuk egy 165 hz-es jó lenne?

Azt mondod, hogy 60 fps-nél nem renderel többet a gép, pedig ha kikapcsolom a v-sync-et, akk az fps felugrik, mert be lehet állítani hogy mutassa. Ahogy fenntebb írtam az összes fent említett játék 60 fps fölött futott, szóval...

2020. aug. 30. 01:54
 4/4 anonim ***** válasza:
81%
BTW ha kompetitíven akarsz játszani, eleve szóba se jöjjön v-sync használata, felesleges input lag csak.
2020. aug. 30. 02:26
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!