Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Az ÁNYK Nyomtatványkitöltő...

Az ÁNYK Nyomtatványkitöltő programban azt írja ki az egyik nyomtatvány kitöltése közben, hogy KAÜ azonosítása előkészítése sikertelen. Hogyan lehet megoldani a problémát?

Figyelt kérdés
Az ÁNYK Nyomtatványkitöltő program v.3.3.0 verziója van meg és a 21T34-es nyomtatványát kitöltöttem, de nem sikerül beküldeni elektronikus úton. Amikor rákattintok a Kapcsolat az Ügyfélkapuval fülön a Nyomtatás közvetlen beküldése Ügyfélkapun keresztül opcióra kidobja, hogy írjam be a felhasználónevet és a jelszót. Beírtam, ezután kidob egy hibaüzenet, hogy a nyomtatvány beküldése sikertelen. A Szervíz fülön az Üzeneteknél kidobja pontos hibát: KAÜ azonosítása előkészítése sikertelen. Hogy lehet megoldani a problémát?

2021. ápr. 1. 23:34
 1/4 anonim ***** válasza:
Mi újra telepítettük sz egészet, úgy állt helyre.q
2021. ápr. 2. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Megpróbáltam. Nem sikerült, ugyanazt dobja ki!
2021. ápr. 2. 19:47
 3/4 anonim válasza:

Szia,

Megoldódott a probléma?

2021. ápr. 9. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Hello!

Nem. Végül csak kitöltöttem a programmal, kinyomtattam és postai úton elküldtem. Nem akartam többet foglalkozni vele, mert fontos dolgot kellett intéznem és gyorsan elküldtem.

2021. ápr. 18. 15:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!