Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blenderben hogyan lehet...

Blenderben hogyan lehet megoldani, hogy egy textura erősebben, élesebben látszódjon rendereléskor?

Figyelt kérdés
2021. máj. 16. 17:10
 1/7 anonim ***** válasza:

Nem az a baja, hogy túl kicsi felbontású a textúra?

Meg természetesen vannak beállítások is, de én azokat fejből nem tudom, a legegyszerűbb ha végigpróbálod az összeset. Vagy valaki aki tudja leírja.

2021. máj. 16. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Egy olyasmi van, hogy simplify vagy hasonló, azon már állítgattam, de lehet hogy a fényforrás a gond..
2021. máj. 16. 18:34
 3/7 A kérdező kommentje:
A textura adott, mert netrol van amúgy, nem tudom jobban, egy csempét akarok megnézni, hogy milyen lenne..
2021. máj. 16. 18:34
 4/7 A kérdező kommentje:
Ellenőriztem azért, hátha és találtam egy fokkal jobb texturának valót, de úgy se volt igazi ezért a kamerát közelebb hoztam, így már látszódik. Vagy nagyobb képet kéne renderelni..
2021. máj. 16. 19:09
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Vedd feljebb a sample szamot, es ha teheted, kapcsold ki a denoisert mert az is elmoshatja...
2021. máj. 16. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Vagy a dimension %-ot 100 helyett vidd fel 200-ra, és akkor hosszabb lesz a render idő, de sokkal élesebb lesz a kép:)
2021. máj. 17. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm, már látom, van itt pár lehetőség, de a shaderen - texture interpolation->closeset is dobott rajta.
2021. máj. 17. 21:12

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!