Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » A Civilization VI-ban milyen...

A Civilization VI-ban milyen javításokat tennétek, ill. a következőbe milyen fejlesztést látnátok szívesen a jobb játékélményért? Hibák, fejlesztési ötletek?

Figyelt kérdés

Nekem eddig az alábbiak jutottak eszembe.


Kár, hogy a teljesen legyőzött fél egységei eltűnnek, szerintem barbárokká kellene válniuk.


A "boldogságindexnek" kifinomultabbnak kellene lennie: pl. tovább rontani azzal, ha a településen ellenség vagy lerombolt létesítmény (épület, vagy terület beleértve a műemléket is pl) van. Minél több ilyen van, annál rosszabbnak kellene lenni a helyzetnek, viszont a javítást már egy kicsit pozitívnak kellene értékelni, csakúgy mint a cirkusz, stb. épületek építését, persze csak akkor, ha épül. Ha megkezdik, de félbeszakítják, akkor inkább egy kicsit negatívba a csalódottság miatt


Útvonal megtervezése


légiegységek szárazföldön és vízen is támadhassanak


csapatösszevonás ÉS szétválasztás!


A vallás-szemszög legyen látható, ha egy város vallásikonjára kattintunk, és mindig legyen látható, hogy hány kör múlva várható megtérés


Elavultabb csapatokat is lehessen létrehozni legalábbis eggyel elavultabbat. Ha megszerzem a kardos tudományt, de nincs vasam, akkor is tudjak közelharci csapatot létrehozni.


Ha megszereztem az összes harcitudást egy egységnél, a harcitapasztalat által továbbra is járjon a gyógyulás.


A barbár tábor elfoglalásakor a játék előrehaladtával több pénzt kapjunk


Ha egy mezőt néhány kör múlva megkapok, de most meg akarom venni, akkor időarányosan olcsóbb legyen, csakúgy mint bármelyik félkész egység vagy létesítmény.


Ha szent helynek, stb. keresek helyet, akkor lássam egyszerre, hogy melyik csempe mit hozna a konyhára, ha kulúr, vagy gazdasági, ill. tudásközpontot építenék oda. Akkor is, ha valamiért azok pillanatnyilag nem építhetőek, mert pl. nincs elég népesség.


Hadban állás esetén a béke feltételeként ne csak városokat, pénzt, és anyagot lehessen kérni, hanem pl. nyitott határt is.


Legyenek jobban láthatóak a bónusz-lelőhelyek, ill. az erről szóló értesítés a következő körben is megmaradjon, ha még nem léptem rá, és ha másik játékos elhalászta elölem a "meglátott" lelőhelyet akkor arról is kapjak értesítést.


A kultúra- és tudomány"fánál" kurzorbillentyűvel is lehessen lépni, ill. a legyőzött uralkodók is úgy jelenjenek meg, hogy ki vannak x-elve, vagy ne is látszódjanak.


Ha már szereztem vallást, akkor és továbbra is összegyűlt a vallási nagyszerű emberre való pontom (vagy minek hívja) akkor azért is kapjak valamit, ha mást nem hit-pontot.


A Játék kilépése előtt mindig kérdezzen rá, hogy el akarom-e menteni. (ennek hiánya szerintem hatalmas hiba)


A súgó hatékonyabb segítsége, pl. rákattintok shift-tel a kérdőjelre, és utána valamire, akkor arról rögtön ugorjon be minden infó.


Hosszabb neveket is lehessen adni az elmentett játékoknak (fájlnév-méret)


Kijelölt egység ne tervezzen néha útvonalat úgy, ha nem akarom, ha mégis, ezt akadályozassam meg azzal, ha megnyomom az esc billentyűt.


Egy felszabadított városállam legyen jobban "hálás" :D


betöltésnél stb. becsült idő visszaszámlálása


Ha ellenséges fél van a városom közelében, ne legyen kötelező a város tűzerejét használnom, mert pl. egy egységemmel akarom legyőzni.


Szóval ilyesmikre gondolok.

Nektek milyen észrevételeitek vannak még ezen kívül, ill. ezekről mi a véleményetek?



2022. jan. 23. 13:38
 1/8 A kérdező kommentje:

Ja és az se ártana, ha a város területnövekedésénél a következő csempét a játékos választhatná ki - legalább akkor, ha az a minimális távolságon belül van.


A hegynek amivel konkrétan semmit nem lehet kezdeni, ne legyen már olyan értkéke, mint egy uránbányának.


Egy repülő tudjon repülni a hegy felett is. :D

2022. jan. 23. 14:51
 2/8 A kérdező kommentje:

Ostromkor a várban lévő harci egység is képezzen aktív védelmet, ne legyen az, hogyha a "falat" leromboltam, akkor egy felderítővel egy tankot is tarolhatok. :D


Az ellenség szövettségeseit, pl. városállam, vagy másik játékost lehessen megvesztegetni akkor is, ha éppen hadban állunk a szövetségesük megtámadása miatt, akár magam mellé is tudjam állítani.

2022. jan. 23. 22:18
 3/8 anonim ***** válasza:
Írd meg ezeket a játék fejlesztőinek. Mindig örülnek a visszajelzéseknek, és még az is lehet, hogy némelyik ötletedet előbb-utóbb megvalósítják.
2022. jan. 25. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Kösz, erre még nem gondoltam, bár nem tudom, hogy milyen címre kéne küldeni egyáltalán... Na meg az angol sem az erősségem. :(
2022. jan. 26. 09:21
 5/8 anonim ***** válasza:

[link]

Magyarul is írhatod, majd lefordítják maguknak. :)

2022. jan. 26. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Ja, és szerintem egy kicsit finomítani kellene az egységek sorrendjét: pl. ostromnál lépek valamivel, akkor ne menjen mindig világgá a másik egységhez a kép, hanem menjen az ostrom.

Ill. a körváltáskor jelölhessek meg dolgokat, amiket látni szeretnék, pl. eltérő helyeken ellenséges csapatmozgás, mindezt talán újból is megtekinthessem

2022. jan. 26. 09:32
 7/8 anonim válasza:
Jó meglátások, a javaslataid jórészét szívesen viszontlátnám a játékban, de némelyíket kivitelezése azzal járna, hogy felborulna a balance, és egy aprócska módosítás miatt a játék teljesen más aspektusait kellene az ellenkező irányba módosítani.
nov. 17. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Köszi. Mondjuk, már egy-két dologban látok változást, pl. ha lépek egy csapattal, akkor egy közeli másik csapatra adja a mozgatási lehetőséget, nem ugrál a képernyő, szóval tényleg zavartalanul mehet az ostrom, vagy bármi.


Te mire gondoltál, hogy durván módosítaná az egyensúlyt, amit ellensúlyozni kéne? Talán az ostromban lévő egység megnövekvő védelmi erejére?

Szerintem már az is valami, ha katonával megerősített vár valamivel nagyobb védelmi erővel bír, ill. ha már nulla a vár védelmi ereje, akkor a katonát külön le kelljen győzni, esetleg az ostrom alatt is, ha kisebb mértékben, de gyengül.


Újabbak is eszembe jutottak:

Minden fel nem használt lépés x pont gyógyulást adjon ha gyógyulás parancson van, ill. mindig látszódjon, valami formában, hogy azon van, csakúgy, mint a védekezőre állítottnál a pajzs ikon.


Mindig látszódjon halványabban az a csapat, amivel már nem tudok lépni.


A hajónál is vannak gubancok, pl. ha rákattintok a továbbra, hogy nem akarok vele csinálni semmit, nem gondolhatom meg magamat, mint a szárazföldi egységeknél, az abban a körben úgy marad.


Az önálló útvonaltervező meg iszonyat, néha akkora kerülővel dolgozik, amit nem is lehet megmagyarázni, hogy bejárja az egész kontinenst, de ha a szomszéd mezőre irányítanám, akár több körrel is hamarabb odaérne. De az is gáz, hogy a kereskedőt az ellenségen keresztül menesztené, ahelyett, hogy megkerülje pl. a saját vagy semleges területeken.

nov. 17. 18:57

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!