Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Nemrég feltelpítettem a SAN...

Nemrég feltelpítettem a SAN ANDREAST és el is indul a szponzereknél utána meg megszakad és ezt írja ki hogy C++ RUntime library?

Figyelt kérdés

Mit tegyek?


:S


2010. szept. 11. 17:56
 1/1 anonim ***** válasza:

Ez a hiba akkor fordul elő, ha egy program ütközik az Mosdmn.exe és az Mosearch.exe fájllal.


Az Mosdmn.exe és az Mosearch.exe fájl az Office XP programcsomag „Gyorskeresés támogatása” szolgáltatásának a része. Ez a szolgáltatás a Microsoft Office 2000 programcsomag Gyorskereső szolgáltatásához hasonló. Az Office XP gyorskereső szolgáltatása az indexelő szolgáltatás segítségével katalógust készít a számítógép merevlemezén található Office-fájlokról.

A lap tetejére

A megoldás

A probléma elhárításához kövesse az alábbi módszereket az itt megadott sorrendb...

A probléma elhárításához kövesse az alábbi módszereket az itt megadott sorrendben.

A lap tetejére

1. módszer: Tiszta rendszerindítás végrehajtása az MoSearch programmal

A rendszerbetöltéskor indított Mosearch.exe (Microsoft Office Search Service) és Mosdmn.exe (Microsoft Office 10 Search Filter Daemon) program valószínűleg ütközik valamely háttérben futó programmal. Az ütközés forrásának megállapítása végett az Automatikus indítás lapon csak az MoSearch programot hagyja kijelölve. Ehhez hajtsa végre a következő lépéseket:


1. Kattintson a Start menü Futtatás parancsára.

2. A Megnyitás mezőbe írja be az msconfig.exe parancsot, majd kattintson az OK gombra.

3. Az Általános lapon kattintson a Szelektív indítás választógombra.

4. Az Automatikus indítás lapon törölje a jelet az összes jelölőnégyzetből, az MoSearch kivételével.


Megjegyzés: Microsoft Windows Millennium Edition (Me) rendszer esetén a *StateMgr jelölőnégyzetet is bejelölve kell hagynia.

5. Kattintson az OK gombra, majd a számítógép újraindításához kattintson az Igen gombra.

6. Ha a hibaüzenet ismét megjelenik, ismételje meg a fenti lépéseket. A 3. lépésben törölje a jelet A System.ini fájl feldolgozása és A Win.ini fájl feldolgozása jelölőnégyzetéből.


Ha a hibaüzenet nem jelenik meg, az azt jelenti, hogy az MoSearch a háttérben futó programok egyikével ütközik. Az ütközést okozó program azonosításához hajtsa végre az alábbi lépéseket:


1. Kattintson a Start menü Futtatás parancsára.

2. A Megnyitás mezőbe írja be az msconfig.exe parancsot, majd kattintson az OK gombra.

3. Az Automatikus indítás lapon jelölje be az egyik jelölőnégyzetet.

4. Kattintson az OK gombra, majd a számítógép újraindításához kattintson az Igen gombra.

5. Ha fenti lépéseket követően ismét megjelenik a hibaüzenet, az Automatikus indítás lapon imént bejelölt összetevő okozza az ütközést. Ha nem jelenik meg a hibaüzenet, addig ismételje a fenti lépéseket, amíg az Automatikus indítás lap összes jelölőnégyzetét be nem jelöli.

6. Ha az Automatikus indítás lap összes jelölőnégyzete be van jelölve, és még mindig nem jelenik meg a hibaüzenet, indítsa el újra az Msconfig programot, majd jelölje be A System.ini fájl feldolgozása és A Win.ini fájl feldolgozása jelölőnégyzetet.


Ha ezek a lépések nem segítenek az ütközés okának megállapításában és az ütközés elhárításában, folytassa az alábbi módszerrel.

A lap tetejére

2. módszer: A „Gyorskeresés támogatása” szolgáltatás eltávolítása

A „Gyorskeresés támogatása” szolgáltatás számítógépre telepített Office XP-termékből történő eltávolításához kövesse az alábbi lépéseket.


Megjegyzés: Jelen módszer csak a Microsoft Windows 98 vagy Microsoft Windows Millennium Edition rendszert futtató számítógépeken alkalmazható.


1. Lépjen ki minden Office-programból.

2. Mutasson a Start menü Beállítások pontjára, majd kattintson a Vezérlőpult parancsra.

3. Kattintson duplán a Programok telepítése és törlése elemre.Megjegyzés: Mivel az egyes számítógépeken a Microsoft Windows operációs rendszer eltérő verziói működhetnek, az itt ismertetett eljárás a különböző számítógépek esetén más és más lehet. Ebben az esetben a megfelelő lépések végrehajtásához tekintse meg az adott termék dokumentációját.


4. A Telepítés/Eltávolítás lapon kattintson a Microsoft Office XP-termék listaelemre (az Office XP-termék összetevő a kérdéses Office-termék nevét jelöli). Amennyiben valamelyik Office-alkalmazás önálló verzióját használja, úgy jelölje ki a listában azt a terméket.

5. Kattintson a Telepítés/Eltávolítás gombra.

6. A Karbantartó mód beállításai párbeszédpanelen válassza a Szolgáltatások hozzáadása/eltávolítása elemet, majd kattintson a Tovább gombra.

7. Kattintson az Office Eszközök melletti pluszjelre (+), kattintson a Gyorskeresés támogatása melletti ikonra, majd válassza a Nem érhető el lehetőséget.

8. Kattintson a Frissítés gombra.

9. Ismételje meg a 2–8. lépést a számítógépre telepített valamennyi Office XP-termék esetében.

10. Indítsa újra a számítógépet.


Megjegyzés: A fenti lépések végrehajtása után próbálkozzon az Mosearch.exe és az Mosdmn.exe fájl megkeresésével. A fájlokat nem fogja megtalálni. Ha mégis megtalálná a fájlokat, teljes biztonsággal törölheti azokat.

2010. szept. 15. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!