Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blenderben hogy tudok létrehoz...

Blenderben hogy tudok létrehozni egy egyenlő hosszúságú,9 oldalú sokszög mesht?

Figyelt kérdés

2022. jún. 12. 09:36
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Például körrel:

[link]

2022. jún. 12. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

De le is generáltathatod:

[link]

egy szkripttel:

[link]

2022. jún. 12. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Ezt a scriptet most te irtad kedves utolso valaszado?
2022. jún. 12. 21:40
 4/10 anonim ***** válasza:

#3: Igen, én magam írtam.

(#1/#2 hozzászóló voltam.)

2022. jún. 12. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Nagyon koszonom
2022. jún. 12. 22:16
 6/10 A kérdező kommentje:

Bocsi, abban meg tudsz esetleg segiteni, hogy egy edget hogy tudok vizszintesre hozni move/grab toollal?

Hiaba keresek ra akarhogy via google/youtube tok masokat dob ki


Sok vector programnal ezt snappingnek hivjak de itt nem talalom sehol :(

2022. jún. 12. 23:25
 7/10 anonim ***** válasza:

Mármint egy objektum élét?

Bal felső sarokban az "Object mode"-ot átállítod "Edit mode"-ra,

[link]

onnantól fogva alapbeállításban az objektum egy-egy pontját tudod mozgatni

[link]

a tengelyek mentén a Move eszközzel.


De van Snap is:

[link]

[link]

2022. jún. 12. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

Basszus de rendes vagy koszonom, egy utolso kerdes, booleannal ha bele akarok egy meshbe "marrni" text-et, az 3d nyomtatasnal nem fog problemába utkozni?

Koszi

2022. jún. 13. 00:24
 9/10 anonim ***** válasza:

Nincs sok tapasztalatom a Blender 3D-nyomtatással kapcsolatos kompatibilitásával kapcsolatosan - én az eredeti céljára, 3D-modellezéshez és rendereléshez használom - de az eddigi ismereteim alapján:

* ügyelj arra, hogy milyen mértékegység van benne beállítva (Properties --> Scene properties --> Units --> Length: [link] )

* ügyelj arra, hogy az a "Mesh" töltött legyen - ne csak csúcsokból és élekből álljon (Edit Mode-ban: Face --> Fill menüpont: [link] ) mint egy szimpla kőr (Circle) esetén

* ügyelj arra, hogy ne csak egy szimpla hajszálvékony síkfelület legyen, rendelkezzen vastagsággal (Ha csak egy szimpla síkfelület (Plane) lenne: Properties --> Modifier properties --> Add modifier --> Solidify: [link] ) - a 3D nyomtatónak ugyanis kiterjedés kell

* a Blendernek van 3D nyomtatáshoz kiegészítője, a 3D Print Toolbox ( [link] ) - itt írnak róla: [link]

* a kiexportált STL-fájlt ellenőrizheted különböző "slicer" - ami a 3D modelledet a nyomtató számára rétegekre bontja - illetve "G-Code-szimulátor" - a G-Code a CMC-szerszámgépek (így a 3D-nyomtató) "nyelve", a szimulátorban megnézheted, hogy hogyan hajtanű végre a 3D-nyomtató a nyomtatást - szoftverekkel: [link]

2022. jún. 13. 01:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Wow koszi!!:)
2022. jún. 13. 07:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!