Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Hogy lehet 3D World Studio...

Hogy lehet 3D World Studio pályát importálni FPS Creator-ba?

Figyelt kérdés

A 3D Wrold Stido pályát,lényegében sikerült importálnom,a gondom az hogy ha entity-ként importálom akkor folyton el akadok a pályán mintha bele ütköznék valamibe.Ha pedig segmensként importálom,akkor nem akadok el,viszont a textúrázást sehogysem tölti be akár mit csinálok,akármilyen formátumot használok.


A hivatalos oldalon azt írják hogy a collision ütközéssel vana gond ha entity-ként importálom.És annó,valaki ki fejlesztett egy programot hogy ilyen hiba nélkül lehessen 3D World Studio pályát használni FPSC-ben entity-ként.De a program hivatalos oldala megszünt.A program neve: Rikers 9 (beta).


Szóval valaki meg tudná mondani hogy lehetne meg oldani ezt a problémát vagy hol találhatnám meg azt a programot

amivel lehet 3D World Studio pályákat importláni FPSC-be?


2010. nov. 13. 13:31
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!