Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Hogyan lehet 3D World Studio-b...

Hogyan lehet 3D World Studio-ban a textúrázást módosítani, szabályozni?

Figyelt kérdés

A program autómatikusan úgy állítja be a textúrákat,hogy minden "egy szintben legyen",da mondjuk ha azt szeretném hogy egy fal egy picivel magasabban legyen,akkor a textúrát,annak meg felelően elcsúsztatja ha a textúra nem fér ki.Ezt ki lehet valahogy kapcsolni vagy a textúrázást el lehet csúsztatni manuálisan?

Valamint az is előfordúl hogy egy textúrát túl nagy méretben jelenít meg.Valahogy be lehet állítani hogy kisseb méretben használja a textúrát?


2010. nov. 13. 15:20
 1/1 A kérdező kommentje:

Nagy nehezen sikerült rá jönnöm:


Felül csak rá kell kattintani a "Select Subobject" jel-re ami egy szürke kocka és piros az eleje.

Ez utána csak ki kell választanunk hogy melyik oldalon akarunk alakítani a textúrán és a textúra alatt meg tehetjük:


Shit:csúsztatás

Scale:méretezés

Rotaton:forgatás

L:igazítás balra

R:igazítás jobbra

T:igazítás a tetejére

C:igazítás középre

Fit:igazítás az egész felületre


Remélem hasznos lesz másoknak is ez:)

Elképesztő mennyire nem lehet tutoriálokat találni erről a programról,hol ott a leg fantasztikusabb pálya szerkesztő amit eddig használtam..

2010. nov. 14. 11:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!