OpenGL vagy DirectDraw renderrel lehet több FPS-t nyerni?
Figyelt kérdés
Adott egy játék, pl wow, ami támogatja mindkét megjelenítési módot a konfigjában, melyiket érdemes használni, ha teljesítményt akarok nyerni egy Nvidia Geforce 210 kártyánál?2011. aug. 18. 13:01
1/2 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
DirectDraw, az OpenGL-el látványosan kevesebb is lehet a z fps-ed, pl.: ha egy játéknál 50 fps-ed van DDraw módban, akkor OpenGL módban csak 20
2/2 A kérdező kommentje:
kösz
2011. aug. 18. 14:17
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!