Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Photoshop Cs3 magyar verzióban...

Photoshop Cs3 magyar verzióban elég amatőr vagyok (sőt), hogyan tudok egy képre másik képet rakni?

Figyelt kérdés
Mondjuk, ha egy fejlécet akarok készíteni, megcsinálom az alapot, hogyan kell a PNG képet beilleszteni?
2011. nov. 10. 18:07
 1/8 vagyokakilehetek ***** válasza:

ha ennyire kezdő vagy akkor miért a legbonyolultabb programokkal kezded a használatot?

használd GIMP vagy PHOTOFILTRE, programot.

ezekhez is rengeteg tutorial van a GOOGLE-n

és ingyenes is mind a kettő is..

2011. nov. 10. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Szerintem nem gond, hogy ilyennel kezdi, és is így kezdtem, magamtól jöttem rá csomó mindenre. Amúgy a GIMP sem piskóta! :D

Nem könnyebb, mint a PS véleményem szerint.


Válasz: ha van egy kész PNG-d átlátszósággal (PS-ben négyzetrácsos háttere lesz, ha megnyitod), azt megnyitod, megnyitod a másik képet is (ami mondjuk a fejléc alapja), a ráillesztendő png-t kijelölöd, pl. négyszög kijelölő, itt nyomhatsz neki CTRL+A-t is, ha az egész képet akarod kijelölni. Aztán CTRL+C, átmész a másik képre, az alapra, CTRL+V, ekkor beilleszti, pozicionáld, ahová szeretnéd tenni. Akár nyomhatsz rá egy Free Transformot, ha méretezni akarod (Fentebbi réteg ki legyen jelölve, jobb gomb pl. a négyszög kijelölővel a rétegen, aztán Free Transform.

2011. nov. 11. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Köszi szépen! Legalább vannak akik válaszolni is tudnak.Köszi még egyszer! :)
2011. nov. 11. 14:19
 4/8 anonim ***** válasza:
Szívesen!
2011. nov. 11. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
És, ha beillesztem, hogyan mozdítom a helyére? Már megint egy amatőr kérdés, igaz? :)
2011. nov. 13. 14:41
 6/8 vagyokakilehetek ***** válasza:

ja hogy az én válaszom nem tartottad válasznak??? igazad van. minek is keresnél meg olyat amit mások majd neked megtesznek.