Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » A windows xp -n 3 rendszerkarb...

A windows xp -n 3 rendszerkarbantartóm van :. ccleaner . glary utilates advanced system care milyen sorrendbe futtasamm le őket?

Figyelt kérdés

2012. aug. 31. 17:03
 1/4 anonim ***** válasza:

Anyám!!! Mi az, hogy milyen sorrendben? Nincs sorrend! Válaszd ki azt a programot, ami neked a legjobban bejött, /értem ez alatt azt, hogy melyikkel vagy legjobban megelégedve!!!/ Nálam a CCleaner viszi a pálmát, /szintén XP/

A gépem 2008 aug. 23-án volt újra installálva, és semmi gond nincs vele! Csak úgy zárójelben megkérdezném- mi ez a mánia nálad a rendszerkarbantartó programokkal? Már nem tudom, hányadik kérdésed írtad ki erről! üdv. További szép estét:)

2012. aug. 31. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
hát csak az hogy még kezdő vagyok ezekben
2012. aug. 31. 20:14
 3/4 anonim ***** válasza:

OK. Kezdő vagy. Akkor egy tanács. Használd a Ccleanert. Töltsd le a Defraggler programot a Piriform oldaláról, ez töredezettségmentesítő program. Ingyenes, magyarul is tud. Ezekkel a progikkal az XP nagyon jól karban tartható. Nekem még van egy progim a RevoUninstaller, ami egy program eltávolító. Ingyenesen letölthető, nézz utána. Én ezzel távolítom el azokat a programokat, amire nincs szükségem. Alapos munkát végez.

Ez a 3 program garantálja, hogy az XP működni fog. Tapasztalat.

Ne haragudj, az előző hozzászólásomban tett megjegyzéshez, tudom, itt azok kérdeznek, akik nem tudnak valamit. Erre van ez az oldal kitalálva. Nem akartalak megbántani. szia.

2012. aug. 31. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
semmi baj kaptam már ennél durvább kritikákat is.
2012. aug. 31. 20:55

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu